+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 461 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Älteres Paar, 2.10.2023

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Dobrý den nelíbila se me uhličitá koupel ležela jsem v chladné vodě a za celou dobu se paní neukazála au po určitě době přišla a ze mám vylézt byla jsem v šoku ze jsem nedokázala nic říct .A ještě z manželem jsme přišli o pet minut později na masaz a už z nás jednoho nevzala .

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 2.10.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 22.9.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Malý výtah a jen jeden. Mohla by být klimatizace na pokojích. Na snídaních větší rozmanitost.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Helena Papřoková

Älteres Paar, 12.9.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Velmi ochotny veskery personal, dostupnost kultury, krasne okoli. Velmi jsme ocenili urceni procedur lekarem u vstupni prohlidky, coz drive nebylo, moc dekujeme za pekny cely tyden.

  • Chybi ventilace v jidelne, v horkem pocasi je zde nedychatelno, vetrani slabe - pootevrene jedny dvere na velky prostor.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 11.9.2023

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Libor Kohoutek

Einzelreisender, 11.9.2023

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 4.9.2023

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Hotel je ve velice v příjemném prostředí, dobře vybavený, jeho služby dobře organizované.

  • Velice pěkné ubytování, výběr procedur, výborná a pestrá strava.

  • Neosobní přístup personálu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Radka Hornatova

Einzelreisender, 4.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Julie

Einzelreisender, 27.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • výborná kuchyň

  • poruchový výtah, neodborná péče při koupelích, chybí klimatizace na pokojích

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Šárka Balážová

Einzelreisender, 23.8.2023

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Jsem velice spokojená s kvalitou a chutí jídla. Jen snídaně u samoplátců jsou poměrně stereotypní,každý den to samé. Chyběly mi např.ryby - sardinky nebo tuňák v konzervě. Nebo vejce jiné než volská oka. V podstatě nebyly žádné pomazánky,na salát s majonézou ráno chuť nemám.

  • Hotel je příjemný,personál milý a ochotný.

  • Výtah. Věčně plný a mnohdy jel několikrát tam a zpět . 1 výtah nestačí. Proč nejsou ledničky všude v rámci běžného vybavení pokoje? Velká nevýhoda je,že si pobyt v 1-lůžkovém pokoji musím objednat dlouho dopředu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 21.8.2023

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Vše bylo moc pěkné, jen mi chyběla lednice, zvláště v tomto horkém týdnu. Vynikající strava i ochotný personál. jen masáže by měly být kvalitněji provedené, bylo to víceméně jen hlazení. Jinak výrazná spokojenost a velký dík za zprostředkování

  • prostředí a jeho čistota vynikající stravování a klidná jídelna krásné okolí velmi pěkná komunikace s personálem

  • chyběla mi lednice v pokoji

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Alois Opavsky

Älteres Paar, 18.8.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Personal ochotny a slusny ,jidlo skvele,ubytovani dobre proste spokojenost.Jedinne co vadilo byla absence stolku na balkone a uvolnene dlazdice protoze kdyz jste slaply spatne skriplo vam to nohu jinak naprosta spokojenost

  • Ochota a slusnost personalu,jidlo velmi dobre,procedury vyborne i personal.

  • Uvolnene dlazdice na balkone nedalo se bez opatrnosti chodit

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

David Svoboda

Älteres Paar, 7.8.2023

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Super

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Drahomíra Holčapková

Einzelreisender, 6.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Danuše Štychová

Einzelreisender, 31.7.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byla jsem s pobytem velmi spokojená, výbornou dávám stravování a obsluze v jídelně. Jídlo bylo výborné.

  • Všichni zaměstnanci byli milí a vstřícní. Ubytování krásné.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

andere Gruppe, 24.7.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Olga Čermáková

andere Gruppe, 18.7.2023

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt v Miramare předčil naše očekávání po všech stránkách. Zejména jejich vynikající kuchyně nás mile překvapila.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 17.7.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše bylo perfektní!

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 14.7.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

andere Gruppe, 11.7.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Byla jsem velmi mile překvapena jak nečekaný technický problém na pokoji vyřešila správa hotelu rychle a k naší úplné spokojenosti.

  • Čistota, široká, pestrá a bohatá nabídka jídla, příloh a pití jak ke snídani, obědu, tak i večeři.

  • Byla jsem zvyklá, že i v koupelnách u standardních pokojů byl k dispozici fen. A nebo byl u bazénu. Což je velmi vhodné. Bohužel není tam ani tam.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
10