+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice Recenze

Hodnocení hotelu

91%
Perfektní

dle 461 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

dospělý pár, 2.10.2023

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Dobrý den nelíbila se me uhličitá koupel ležela jsem v chladné vodě a za celou dobu se paní neukazála au po určitě době přišla a ze mám vylézt byla jsem v šoku ze jsem nedokázala nic říct .A ještě z manželem jsme přišli o pet minut později na masaz a už z nás jednoho nevzala .

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 2.10.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 22.9.2023

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Malý výtah a jen jeden. Mohla by být klimatizace na pokojích. Na snídaních větší rozmanitost.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Helena Papřoková

dospělý pár, 12.9.2023

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Velmi ochotny veskery personal, dostupnost kultury, krasne okoli. Velmi jsme ocenili urceni procedur lekarem u vstupni prohlidky, coz drive nebylo, moc dekujeme za pekny cely tyden.

  • Chybi ventilace v jidelne, v horkem pocasi je zde nedychatelno, vetrani slabe - pootevrene jedny dvere na velky prostor.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 11.9.2023

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Libor Kohoutek

jednotlivec, 11.9.2023

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 4.9.2023

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Hotel je ve velice v příjemném prostředí, dobře vybavený, jeho služby dobře organizované.

  • Velice pěkné ubytování, výběr procedur, výborná a pestrá strava.

  • Neosobní přístup personálu.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Radka Hornatova

jednotlivec, 4.9.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Julie

jednotlivec, 27.8.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • výborná kuchyň

  • poruchový výtah, neodborná péče při koupelích, chybí klimatizace na pokojích

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Šárka Balážová

jednotlivec, 23.8.2023

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Jsem velice spokojená s kvalitou a chutí jídla. Jen snídaně u samoplátců jsou poměrně stereotypní,každý den to samé. Chyběly mi např.ryby - sardinky nebo tuňák v konzervě. Nebo vejce jiné než volská oka. V podstatě nebyly žádné pomazánky,na salát s majonézou ráno chuť nemám.

  • Hotel je příjemný,personál milý a ochotný.

  • Výtah. Věčně plný a mnohdy jel několikrát tam a zpět . 1 výtah nestačí. Proč nejsou ledničky všude v rámci běžného vybavení pokoje? Velká nevýhoda je,že si pobyt v 1-lůžkovém pokoji musím objednat dlouho dopředu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 21.8.2023

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Vše bylo moc pěkné, jen mi chyběla lednice, zvláště v tomto horkém týdnu. Vynikající strava i ochotný personál. jen masáže by měly být kvalitněji provedené, bylo to víceméně jen hlazení. Jinak výrazná spokojenost a velký dík za zprostředkování

  • prostředí a jeho čistota vynikající stravování a klidná jídelna krásné okolí velmi pěkná komunikace s personálem

  • chyběla mi lednice v pokoji

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Alois Opavsky

dospělý pár, 18.8.2023

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Personal ochotny a slusny ,jidlo skvele,ubytovani dobre proste spokojenost.Jedinne co vadilo byla absence stolku na balkone a uvolnene dlazdice protoze kdyz jste slaply spatne skriplo vam to nohu jinak naprosta spokojenost

  • Ochota a slusnost personalu,jidlo velmi dobre,procedury vyborne i personal.

  • Uvolnene dlazdice na balkone nedalo se bez opatrnosti chodit

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

David Svoboda

dospělý pár, 7.8.2023

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Super

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Drahomíra Holčapková

jednotlivec, 6.8.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Danuše Štychová

jednotlivec, 31.7.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byla jsem s pobytem velmi spokojená, výbornou dávám stravování a obsluze v jídelně. Jídlo bylo výborné.

  • Všichni zaměstnanci byli milí a vstřícní. Ubytování krásné.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

ostatní, 24.7.2023

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Olga Čermáková

ostatní, 18.7.2023

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pobyt v Miramare předčil naše očekávání po všech stránkách. Zejména jejich vynikající kuchyně nás mile překvapila.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 17.7.2023

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vše bylo perfektní!

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 14.7.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

ostatní, 11.7.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Byla jsem velmi mile překvapena jak nečekaný technický problém na pokoji vyřešila správa hotelu rychle a k naší úplné spokojenosti.

  • Čistota, široká, pestrá a bohatá nabídka jídla, příloh a pití jak ke snídani, obědu, tak i večeři.

  • Byla jsem zvyklá, že i v koupelnách u standardních pokojů byl k dispozici fen. A nebo byl u bazénu. Což je velmi vhodné. Bohužel není tam ani tam.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
10