+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 461 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Ivana Šebrlová

Einzelreisender, 2.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Děkujeme za krásně strávený týden u Vás v Luhačovicích v hotelu Miramare…nemáme co vytknout…vřele doporučuji všem co si chtějí odpočinout a zarelaxovat…?

  • Velmi příjemné a klidné prostředí v přízemní restauraci kde jsme využili plnou penzi s naprosto vzornou obsluhou -ještě jednou moc Děkujeme za Vaší výbornou kuchyni a těšíme se zase někdy …Na shledanou …Soptíci z Klášterce nad Ohří ?

  • Malý problém byl že jsme nemohli využít uhličité koupele…..

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 1.8.2022

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Byla jsem spokojena až na výše uvedené vyjímky v hodnocení

  • Kvalita ubytování, strava- výborná

  • Přístup jedné z recepčních

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Marta Kašparová

Älteres Paar, 1.8.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Na pobytu jsme byli poprvé. Předčil naše očekávání. Veškeré služby byly výborné. Pobyt plně doporučuji. Užili jsme si to.

  • Perfektní kuchyň. Za nás opravdu výborné.

  • Jediné co nám chybělo, byla lednička na pokoji. Bylo velké horko a chyběly nám vychlazené nápoje na pokoji.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Mgr. Věra Zámečníková

andere Gruppe, 25.7.2022

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt se nám velmi líbil, krásný hotel, milý, příjemný a ochotný personál. Velká pochvala kuchaři, jídlo výborné, velké porce, nebylo možné vše sníst.

  • Hotel i okolí.

  • Velmi horké počasí, nebylo možné chodit na procházky.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jaroslava Rabochová

Einzelreisender, 7.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme velmi spokojeni, strava, ubytování, přístup personálu, vše zaslouží plné ocenění.

  • Velmi bych ocenil stravování - nejen kvalitu a pestrost pokrmů, ale také výborná organizace

  • Nemám nic, na co bych si mohl stěžovat

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 4.7.2022

Vysočina

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Pobyt se nám líbil

  • Ubytování i stravování

  • Nápoje k jídlu se musely dokupovat

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 20.6.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

MUDr.Eva Kolářová

Einzelreisender, 13.6.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • spokojenost s pobytem

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Zdenka Ficenecová

andere Gruppe, 13.6.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Pobyt byl příjemný,vzhledem ke krásnému počasí, okolí, skvělé architektuře a péče oní /jsem z oboru/. Bohužel komentované prohlídky začínající v 13.00 byly pro nás příliš brzy ,procedury končily v 13.30 - 13.45. Na kulturu mělo jistě vliv že v době pobytu yla předsezona.

  • Přístup lékařky perfektní. Přístup personálu při procedurách vstřícný a přátelský.

  • Chybí lepší značení procházkových tras a upozornění na pamětihodnosti. Celkově malá vstřícnost zaměstnanců informačních center a jejich nekoordinovanost, jsou to rivalové?

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
10
Wert/Geld
8
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujem za váš čas a hodnocení.

Černá

Karel Tůma

Einzelreisender, 13.6.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Vybavení pokojů je standardní, v posteli je příjemná a pohodlná matrace a paní uklízečky perfektně pečovaly o pořádek. Nedostatek vidím v nabídce televizních programů. Také lednici by slušelo o několik stupňů celsia méně. Cesta z pokoje do jídelny a zpět je boj o výtah. Ten absolutně nedostačuje. Kdo má rád saunu, ať nečeká saunový svět. Za dveřmi u bazénu je v malé komoře natlačena infra sauna, která je špatně odizolovaná. K osprchovaní musíte spocení projít podél bazénu, ze kterého cítíte pohledy. Odpočinek po sauně je možný jen na lavici v šatně. Před hotelem je několik laviček, které snad někdy někdo obrousí a znovu natře. Poznámka k okolí: Hotel je v relativně klidné vilové čtvrti nedaleko od centra, kam se dá dojít za cca 15 minut. Jen cesta přes řeku je smutný. To není řeka, ale splašková kanalizace.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Ilona Pavlíková

Einzelreisender, 6.6.2022

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Vrátily jsme se s maminkou po 14 letech a pořád si Miramare drží svou vysokou úroveň, jediný problém je nedostačující kapacita výtahu, jinak vše bylo perfektní:)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Jaroslav Krajina

Älteres Paar, 6.6.2022

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme příjemně překvapeni - všechno se nám líbilo a vyhovovalo.Byli jsme se vším spokojeni

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 3.6.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Velká spokojenost ale jedná maličkost by se mohla zlepšit a to podávàní nápojú po celý den.

  • Jinak není co vytknout.

  • Pilný režim.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaši recenzi.
Černá

Anonym

Älteres Paar, 31.5.2022

Vysočina

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Pobyt se nám velmi líbil. Byli jsme mile překvapeni.

  • Přístup a ochota pracovníků od příjmu, procedury až po restauraci.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Leo Kleiner

Einzelreisender, 31.5.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše bylo na výborné úrovni. Doporučuji.

  • Vstřícný personál, jak na hotelu ,tak i rehabilitační. Vynikající výběr z pěti jídel. Váš hotel MIRAMARE vřele doporučuji těm, kteří si chtějí odpočinout a relaxovat.

  • Jedna důležitá věc se mi moc nelíbila. A to je, že jsem měl dost proleženou matraci. V tomto směru by se to mohlo změnit.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Milan

Einzelreisender, 30.5.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Kvalita jídla a obsluha v jídelně--neuvěřitelně dokonalá.

  • Bazén je malý,plavat mohou jen tři plavci

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 30.5.2022

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Veškeré služby, ubytování, výborná strava, procedury, vždy ochotný personál.

  • Jen maličkosti. Dost chladná voda v bazénu a to, že náš pokoj neměl balkon.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jarmila Zahradníčková

Einzelreisender, 24.5.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pokoj ,strava,obsluha a příjemný personal.

  • Možnost přímo v hotelu venkovní posezeni s obsluhou .

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 23.5.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Byli jsme velmi spokojeni

  • Ochota a zajem personalu o mou osobu

  • Nevim co bych vytkla

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
10

Hana Formánková

Einzelreisender, 18.5.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10