+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 459 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Ota Kukla

Einzelreisender, 27.9.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
10 %
  • Líbilo se mi vše.

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
1
Komfort
1
Wert/Geld
1

Zita Magyarová

Einzelreisender, 27.8.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
26 %
  • Personal restaurace je moc fajn:)

  • Nedoporucuji hotel mladim lidem, ani rodinam.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
1

Zábranská Jiřina

Einzelreisender, 19.11.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Tento hotel navštěvují naši rodiče ženy mého syna a jsou vždy spokojeni. Během mého pobytu došlo k nepříjemné situaci, kterou otel vyřešil až po urgenci k mé spokojenosti. Nevím zdali za mne doporučit tento hotel, ale nehody se stávají. Příště hotel navštívím a věřím že budu moci dát lepší hodnocení.

Persönlich
2
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
2
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 12.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Líbil se mi komplex lázní, část personálu, prostředí jídelny

  • Zastaralý, nedostačující výtah, od procedur jsem čekala víc, jídlo bych zlepšila, u bazénu v hotelu chybí lehátka(málo místa), sociálka na pokoji nevhodná prostorově-zvláště pro starší klienty

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

David

Älteres Paar, 15.8.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Ubytováni na jednu noc. Ráno v 7:30 si drze do pokoje vlezla uklízečka že jde vysypávat koš. Já spal a přítelkyně nahá v koupelně. Přes opakované hlasité doporučení ať opustí pokoj pořád vyřvávala, že to musí uklidit, že má čtyři budovy atd. V 10:00 jsme měli vyklízet pokoj !!!!. To člověk žasne. Komunikace recepce - personál žádná. Jen tupě každé ráno vynést koš. Asi ještě zdravotnický socialismus. Recepční při příjezdu taky velice příjemná. Je to hnus chodit do práce. A za toto vše 1200,- os/noc. Ubytovna v hodnotě max. 400,- Kč.

Persönlich
4
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den pane Sanetrníku,
děkujeme za Váš názor, mrzí nás přístup našich pracovníků, který byl neprofesionální, a omlouváme se za něj. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala.
Černá

Julie

Einzelreisender, 27.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • výborná kuchyň

  • poruchový výtah, neodborná péče při koupelích, chybí klimatizace na pokojích

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Marie Hándlová

Einzelreisender, 6.2.2023

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • v hotelu přestal fungovat výtah. naše babička, která měla týdenní pobyt jako dárek má slabé srdce a problémy s kolenem. Personál v recepci na dotaz, zda je nějaká alternativa přístupu na pokoj : musela chodit několkrát za den "pěšky" po schodech do 5. patra, ubytovaná byla v druhé budově, v hlavní budově nefungoval výtah; dostala odpověď, že úže "odjet" a pŕijet v jiný termín. žádná ochota personálu něco řešit, alespoň dát na vědomí lidštější přístup. v pátek pátý den pobytu ji tak otelklo koleno, že nemohla téměř chodit, lázeňský pobyt se změnil na tabletkovou terapii, aby se mohla hýbat a chodit poshodech!

  • XXX

  • přístup personálu je neprofesionální, neochota řešit situaci, hotel byl skoro 2 měsíce uzavřen! personál mohl odpočívat, ale jejich arogance "že host obtěžuje s dotazem?" hotel múže mít 4 hvězdičky, ale personálu chybí "vedení Jak se chovat". smutné je, že reakce šla od seniorské pracovnice recepce, která určitě nebyla nová.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
2

Weidenhoffer viktor

Älteres Paar, 8.2.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • za nas, poprve a naposled

  • slusne jidlo,velmi ochotny a prijemny personal,ktery zehli to co jini zanedbali

  • nefungoval dobre internet/dozvedel jsem se,ze prece vsichni maji svoje data/bazen otevren jen do 15.00 namisto19.00dva dny z pobytu zavren bazen uplne.,extra placene parkovani/70kc/den/

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste u nás nebyli spokojeni. Bohužel v době Vašeho pobytu jsme řešili havárii v bazénu, se kterou nikdo nepočítal a dopředu nemohl ovlivnit. Snažili jsme se bazén zprovoznit co nejdříve.
Děkujeme za pochopení
Černá

Eduard Mocek

Älteres Paar, 14.9.2017

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • výborná strava umístění hotelu v areálu lázní výborné relax v bazénu

  • vybavenost pokoje mizerná-chybí pohodlná křesla k televizi zastaralá a špinavá skládací pohovka na pokoji špinavý, izolepou polepený ovladač Tv

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
1
Wert/Geld
5

Anonym

andere Gruppe, 8.10.2012

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 6.6.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Bazén uzavřen, nebylo to předem hlášeno, účtovaná plná cena.

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4

Taťjana Sznapková

andere Gruppe, 1.4.2013

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Přístup lékařky při přijímací prohlídce. Profesionální a lidský přístup maserky p.Ivy z Miramare 1.

  • Strohost některého lázeňského personálu při procedurách.Studená voda při koupelích a hlavně v bazénu-neodpovídala stupňum psaných a určených.Dále pak jídlo bylo velice chutné avšak bylo málo teplé -museli jsme požadovat ohřetí jídla.Uklidová služba se neohlížela zda je klient na pokoji a nevadilo ji vyrušit ho i na toaletě.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Josef Žingor

Älteres Paar, 12.9.2017

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Byli jsme spíše nespokojeni, hlavně kvůli ubytování. Měli jsme pokoj č. 646, ten menší, se skoseným stropem, tím pádem malá kubatura vzduchu, který byl v době spánku brzy vydýchaný a museli jsme spát pouze při otevřeném okně. Ve skříni nebyly žádné přihrádky na osobní věci, které jsme museli rozložit na trčícím trámu. V pokoji chyběla jakákoliv přihrádka, nebyla tam ani obyčejná stolička, TV či rádio chybělo také. V koupelně chyběla také jakákoliv polička třeba na hygienické potřeby nebo věci na převlečení, nebylo možné si sednout při převlékání (nebylo na co, pouze na víko WC), u vysoké vany chyběl nějaký stupínek pro snadnější vstup do vany a u toho madlo, v obývacím pokoji byl omezený počet TV programů (např. ČT4 sport naladil údržbář až půl hodiny před kvalifikačním zápasem, TV Barandov - beseda s presidentem chyběl úplně, zbytečně moc programů německých),

  • Strava klid čistota přívětivý personál masáže inhalace CO2 lázeň okolí

  • ubytování v příliš malém pokoji nevybavený pokoj - stoličky, přihrádky malá kubatura vzduchu v pokoji nevybavená koupelna - stolička, přihrádky, stupínek a madlo u vany TV na pokoji ani české základní TV programy rádio na pokoji

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
3

Svatoslava Kalábová

Gruppe von Freunden, 3.6.2013

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • průměrná kvalita služeb, vztahující se spíše k chování personálu, zavádějící informace na internetových stránkách

  • prostředí,

  • přístup personálu ke klientům- navozuje spíše pocit tovární výroby než respekt k individuálním potřebám hostů

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6

Vladimír Kabrna Ing.

Älteres Paar, 5.3.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Léčebné procedury byly v termínu a dobře provedeny, terapeutky i terapeuti byli velmi ochotní a vstřícní .

  • Vadilo nám rozdělení jídelen na obyčejnou a výběrovou - měli jsme být včas upozornění, volili bychom třeba dražší variantu, při hrazeném pobytu bychom očekávali vyšší úroveň jídla. Dále jsme si mylně mysleli, že máme volný vstup do relax centra, špatně a neúplně napsaná informace. Hotelový personál zásadně nezdravil, dokonce jednou pochyboval, že v Miramare bydlíme, není divu, když nás ignorovali.

Persönlich
5
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
7

Jana Kubová

Einzelreisender, 26.6.2023

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 28.5.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Kategorie superior neodpovida realite. Staricka televize s malou obrazovkou a tak spatnym obrazem, ze neslo na tv koukat. Stara spracha a velmi omezeny prostor jak v koupelne tak v pokoji. Za hezkeho pocasi lze byt venku, za horsiho pocasi uz je nedostatek kprostoru citelny. Na pokoji byla jen tvrda zidle, zadne kresilko. Hotel je vsak celkove cisty, jak na pokojich tak ve spolecnych prostorach. Personal mily a vstricny. Kavarna je mala a opravdu zastarala. Celkove prijemny pobyt, az na ten minipokojik....

  • Prijemna klidna lazenska atmosfera, temer retro. Mily personal. Chutna jidla tradicni ceske kuchyne.

  • Nove komfortni pokoje se prodavaji za stejnou cenu jako stare nerekonstruovane a hlavne miniaturni. Az na salaty nebyla temer zelenina, tedy tepla zelenina, pestra a chutne pripravena je v hotelu tabu. Celkove jidlo neobsahovalo prvky moderni stravy.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Zdeněk Kolomazník

Älteres Paar, 4.1.2016

Hodonín, ČR

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Klady: - ochotný a příjemný personál - dobře přístupné parkování - léčebné procedury přímo v hotelu Zápory: - v plaveckém bazénu na Miramare II špína nad vodní kladinou na kachličkách kolem dokola - při plavání bylo cítit plíseň - nedobře nastavená teplota infra sauny (téměř chladno) - v pokoji č. 417 na Miramare I: pokoj je velmi malý, plíseň ve sprše a na rámech plastových oken, nízká záchodová mísa a umyvadlo - kvalita pokrmů podávaných k večeři nebyla dobrá, pokrmy navíc byly podávány málo teplé - omezený přístup k internetu v budově Miramare I

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Evgeny Kashitsyn

Einzelreisender, 13.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
7
Wert/Geld
7

Hana Rajchlová

Einzelreisender, 12.12.2016

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Velice kladný přístup personálu, vždy s úsměvem a ochotou

  • Snídaňový bufet každý den stejný, večeře-předkkrmy rovněž

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
5