+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 459 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 4.4.2023

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Pacnerová Kvetoslava

Einzelreisender, 4.4.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Se službami a procedurami jsme byli spokojeni.Jidlo výborné. Personál v hotelu a jídelně příjemný. Určitě si někdy pobyt rádi zopakujeme

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Marie

Einzelreisender, 27.3.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Byla jsem spokojená,výborná kuchyně.

  • Ach,ten výtah.Mám po operaci obou kolen a docházení do 5 poschodí bylo náročné.Hotel toto mohl zohlednit a poskytnout slevu za ubytování.Všechno ostatní bylo na dobré úrovni,chválím.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 27.3.2023

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Na Senior pobyty jezdíme od r. 2016. To proto, že jsme se službami, procedurami i ostatním velmi spokojeni.

  • - nárůst cen v Senior pobytu - nefungující výtah, především délka poruchy a možné opravy - odstranění ledniček z pokojů - ledničky patří do standartního vybavení pokojů

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Gruppe von Freunden, 27.3.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt super... Byl tam klid, dobre procedury... Kvalitní jídlo i obsluha,

  • Vše ok

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 6.2.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Výborná kuchyně a čistota, příjemný personál.

  • Bazén teplota, jídelna hezky vybavena.

  • Na WC nedostatečné připevněna deska a to jsme měli apartmán. Zrovna celý týden nejel výtah byl v opravě bydleli jsme ve 4 patře. Ještě, že jsme zdatní důchodci a sportovně založení.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Marie Hándlová

Einzelreisender, 6.2.2023

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • v hotelu přestal fungovat výtah. naše babička, která měla týdenní pobyt jako dárek má slabé srdce a problémy s kolenem. Personál v recepci na dotaz, zda je nějaká alternativa přístupu na pokoj : musela chodit několkrát za den "pěšky" po schodech do 5. patra, ubytovaná byla v druhé budově, v hlavní budově nefungoval výtah; dostala odpověď, že úže "odjet" a pŕijet v jiný termín. žádná ochota personálu něco řešit, alespoň dát na vědomí lidštější přístup. v pátek pátý den pobytu ji tak otelklo koleno, že nemohla téměř chodit, lázeňský pobyt se změnil na tabletkovou terapii, aby se mohla hýbat a chodit poshodech!

  • XXX

  • přístup personálu je neprofesionální, neochota řešit situaci, hotel byl skoro 2 měsíce uzavřen! personál mohl odpočívat, ale jejich arogance "že host obtěžuje s dotazem?" hotel múže mít 4 hvězdičky, ale personálu chybí "vedení Jak se chovat". smutné je, že reakce šla od seniorské pracovnice recepce, která určitě nebyla nová.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
2

Marie Martinátová

Einzelreisender, 19.12.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Naše babička byla poprvé a byla nadšená

  • Vše

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 12.12.2022

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Příjemní lidé, milé prostředí.

  • Vše, pohoda.

  • Obě jme chytily jakýsi virus, lížeme e z toho i teď doma.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anna Kantorová

Einzelreisender, 12.12.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Kaniová Margita

Einzelreisender, 9.12.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 9.12.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
4

Pelikánová Vladimíra

Einzelreisender, 6.12.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Ve Vašem hotelu jsem byla velice spokojená, zejména v možnosti zajištění přistýlky na víkend, milý peesonál obsluhy restaurace, recepce a úklidu.

  • Klidné prostředí, možnost využití bazénu a milý personál jeho obsluhy

  • Jelikož jsem byla samoplátce, pracuji jako zdravotní sestra, 30 let chodím na noční, má potřeba byla si co nejvíce odpočinout, zdály Se mi procedury dost hektické, nebo by měly na sebe lépe navazovat, alespoň u tĕch co si platí sami, přišla jsem tak o dvĕ, jednou, že jsem nestihla sama, při trochu dobré vůle by to však šlo, lůžko na terapii v pytli zůstalo volné,,,,,tak takhle ne paní Pelikánová, běžte si to nechat vyměnit, u sestry jsem také nepochopila, údajnĕ všechno plné...Možná by tento dotazník mĕl vyjít předem a zjistit potřeby pacienta, jeho zaměstnání, kolik vychoval dĕtí, jak je vychoval, jak fungují pro společnost....Druhou jsem ztratila pro nemoc terapeutka, peníze mi byly vráceny, ale masáž, která byla mou potřebou se nekonala...Tak to je tak všechno, jen, aby jste mĕli zpětnou vazbu, je to vše o komunikaci, máte pravdu, jsme jenom lidé, nikomu tím nechci ublížit, jenom napravit...

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 5.12.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Nemám co vytknout, naprostá spokojenost, už teď se těším na další nádherný pobyt

  • Čisté prostředí, příjemný personál,

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jan Koubek

Älteres Paar, 5.12.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Byli jsme s manželkou spokojeni jako vždy při naší návštěvě. (nebyli jsme u vás poprvé). Personál se choval na jedničku a vybavení bylo velmi dostačující. Čistota velmi dobrá, ale vždy je co zlepšovat. Komfort také velmi dobrý, až na malý sprchový kout. Venkovní vybavení neumím posoudit, protože z aktivit využíváme jen procházky a tam je to bezvadné.

  • Stravování je nadstandardní, personál bez chyb včetně uklízeček.

  • Problémový byl jenom sprchový kout, který byl na pokoji 203 velmi malý a osoby s menší pohyblivostí by měli problémy.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 5.12.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Ivana Malá

Einzelreisender, 5.12.2022

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Byla jsem maximálně spokojená

  • Všechno

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Marie Daňkova

Gruppe von Freunden, 28.11.2022

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme velice spokojeni příští rok jedeme znovu?????

  • VŠECHNO

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 28.11.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Celkový dojem byl velmi dobrý, rehabilitace mi hodně pomohly

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Eva Jiráková

andere Gruppe, 28.11.2022

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Hodnocení se vztahuje k hotelu Antoaneta.

  • Bazén a sauna na hotelu.

  • Větší vzdálenost od centra, chybí společenská místnost a možnost kultury i v okolí.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8