+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 453 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Älteres Paar, 12.9.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • vše bylo perfektní!!!!!!!!

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 8.9.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Celkově hodnotím dobře. Na pokojích pouze špatné, staré, flekaté koberce, jinak vybavení pokojů dobré. Snídaňový raut by mohl být pestřejší, stále stejná jídla, zejména v teplé části. Občas špatné ovoce.

  • Procedury prima, jinak i jídlo a ubytování dobré.

  • koberce na pokojích, snídaňový raut

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 6.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Procedury byly vypsány dříve než nás prohlédl lékař.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

František Vašíček

Älteres Paar, 5.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %
  • strava vynikající

  • chyběl sprchvý kout

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
10

Marie Švidrnochová

Älteres Paar, 31.8.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Strávili jsme v Miramare jeden týden a byl to luxus od začátku do konce. Počínaje ubytováním, přes stravování, procedury, bazén a k tomu krásná poloha hotelu, výchozí bod k procházkám po Luhačovicích do všech směrů. A ten klid!! Děkujeme za krásnou dovolenou. Snad zas někdy příště! Doporučují vřele - Mira a Mare Bítov :-)

  • vše

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Petr Příbramský

Älteres Paar, 24.8.2022

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • kvalitní dobré jídlo, ochotný personál

  • velké horko na pokoji, chyběli žaluzie, závěs nestačil, slunce svítilo do 12h do pokoje, od 7-15h každodenní hluk u dveří od čekajících pacientů na procedůry,často více jak 10 lidí, často chodící uklizečka do své místnosti,umístěné naproti našeho pokoje, hned vedle na chodbě další procedůry a další čekající lidé a ještě lidé v minibaru umístěného vedle našeho pokoje. často byl problém i dostat se k dveřím pokoje. Zdravotní opatření nedostatečné.Během pobytu jsem dostal covida a byl nucen i s manželkou v pátek 19.8. dopoledne hotel opustit. Od úřadující hotel.lékařky jsem se po vyšetření dověděl,že včera byla také jedna pacientka pozitivní. Nevyčerpané procedůry a jídlo mi vrátí na účet. Od hotelu jsem se dověděl, že se láz.hosté odmítají testovat a pozitivní odmítají okamžitě ukončit pobyt. Oba s manželkou jsme 3x očkovaní a úspěšně více jak 2roky odolávali covidu. Do lázní si jedeme trochu vylepšit zdravotní stav a odpočinout a nakonec si svůj zdravotní stav nejenom zhoršíme, ale i předčasně ukončíme. Od pondělí 22.8. je i manželka pozitivní. Vzhledem k tomu, že loni jsme na vlastní žádost pro špatné hygien.a ubytovací podmínky předčasně ukončili v polovině pobyt v jiném luhačovickém hotelu, uvažujeme pro příště změnit lázně.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, klient napsal přímo na hotel, odpovídali jsme mu na stížnosti individuálně.
J.Černá

Marie Osičková

Älteres Paar, 22.8.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Hodně nám chyběla klimatizace na pokojích. A hodně nám vadilo, že po celý týden do pokojů lítali sršni

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Šťastná Milada

Älteres Paar, 22.8.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt v hotelu Miramare jsme si užili, personál hotelu, personál na procedurách i obsluha v restauraci byla vynikající, jídlo velmi chutné a rozmanité, děkujeme všem za skvělou atmosféru. Poukaz jsme dostali od dcery k 50-tému výročí svatby, byli jsme moc spokojeni.

  • Nelíbilo se nám, že v okolí hotelu, na pěší zóně byly odhozené nedopalky cigaret, přitom jsou všude odpadkové koše.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Václav Marek

Älteres Paar, 16.8.2022

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Perfektní servis, výborná kuchyně, skvělé služby lázeňského personálu.

  • nedostatečná kapacita výtahu, především v době podávání jídel.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 15.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme velmi spokojeni.

  • Trochu jsme měli problém s tvrdými matracemi.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Alois Opavsky

Älteres Paar, 15.8.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

andere Gruppe, 8.8.2022

Vysočina

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
6

Ivana Šebrlová

Einzelreisender, 2.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Děkujeme za krásně strávený týden u Vás v Luhačovicích v hotelu Miramare…nemáme co vytknout…vřele doporučuji všem co si chtějí odpočinout a zarelaxovat…?

  • Velmi příjemné a klidné prostředí v přízemní restauraci kde jsme využili plnou penzi s naprosto vzornou obsluhou -ještě jednou moc Děkujeme za Vaší výbornou kuchyni a těšíme se zase někdy …Na shledanou …Soptíci z Klášterce nad Ohří ?

  • Malý problém byl že jsme nemohli využít uhličité koupele…..

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 1.8.2022

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Byla jsem spokojena až na výše uvedené vyjímky v hodnocení

  • Kvalita ubytování, strava- výborná

  • Přístup jedné z recepčních

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Marta Kašparová

Älteres Paar, 1.8.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Na pobytu jsme byli poprvé. Předčil naše očekávání. Veškeré služby byly výborné. Pobyt plně doporučuji. Užili jsme si to.

  • Perfektní kuchyň. Za nás opravdu výborné.

  • Jediné co nám chybělo, byla lednička na pokoji. Bylo velké horko a chyběly nám vychlazené nápoje na pokoji.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Mgr. Věra Zámečníková

andere Gruppe, 25.7.2022

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt se nám velmi líbil, krásný hotel, milý, příjemný a ochotný personál. Velká pochvala kuchaři, jídlo výborné, velké porce, nebylo možné vše sníst.

  • Hotel i okolí.

  • Velmi horké počasí, nebylo možné chodit na procházky.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jaroslava Rabochová

Einzelreisender, 7.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme velmi spokojeni, strava, ubytování, přístup personálu, vše zaslouží plné ocenění.

  • Velmi bych ocenil stravování - nejen kvalitu a pestrost pokrmů, ale také výborná organizace

  • Nemám nic, na co bych si mohl stěžovat

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 4.7.2022

Vysočina

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Pobyt se nám líbil

  • Ubytování i stravování

  • Nápoje k jídlu se musely dokupovat

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 20.6.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

MUDr.Eva Kolářová

Einzelreisender, 13.6.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • spokojenost s pobytem

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8