+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 172 recenzí

  • Personál

    92%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    89%
  • Pohodlí

    87%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Alena Ševečková

jednotlivec, 5.2.2018

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Krásné prostředí hotelu a lokality. Blízko na kolonádu a na Vincentku Skvělá péče personálu na procedurách Výborné jídlo a ochotná obsluha

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
9
Cena/kvalita
7

Jaroslav Šumpich

dospělý pár, 1.2.2018

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Peter Vittek

jednotlivec, 20.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Boli sme u Vás za posledných 7 rokov minimálne 10 krát a znovu sa vrátime - je u Vás pohoda, kľud, relax, dobré jedlo, krásne prostredie, milí ľudia, čo viac si môže človek priať. Ďakujeme

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Pavel Holý

jednotlivec, 18.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Ochota personálu k zajištění odvozu z nádraží a na nádraží. Při příjezdu ochota a pomoc se zavazadly v objektu, který jsem neznal.

  • Televizní příjem.má nedostatek kanálů a polovina z nich špatný obraz.. Společenská místnost /bar/ ve večerních hodinách pro tolik hostů je velmi malá.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
7

Karel Krupička

jednotlivec, 10.12.2017

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Vzhledem ke kratkemu pobytu nelze některé dotazy hodnotit. S pobytem jsme byli velmi spokojeni a příště bychom si opět vybrali váš hotel.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 4.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Milan Novotný

dospělý pár, 20.11.2017

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Vše bylo k naší úplné spokojenosti

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Dáša Velešíková

ostatní, 17.11.2017

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Souček Miloslav

jednotlivec, 15.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Líbilo se mi ubytování kvalita stravování využití bazénu v kteroukoli dobu

  • za 7 dní jsem na nic nepřišel

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Danuše Hoffmannová

dospělý pár, 13.11.2017

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Na hotelu Miramare jsme již po třetí a vracíme se tam velmi rádi,jsme tam velmi spokojení se vším.Velmi se nám líbilo svěcení vína,byl to pěkný zážitek který nám na Miramare umožnili.

  • nemáme co bychom mohli kritizovat,proto jsme se rozhodli opět jet na Miramare

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Žofie Foltýnková

jednotlivec, 8.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Oldřich Hájek

dospělý pár, 25.10.2017

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Pobyt se nám líbil. Strava výborná. Počasí nám vyšlo na jedníčku. S perzonálem v hotelu jsme byli spokojeni.

  • V noci byla slyšet nějaká strojovna,ale dalo se to vydržet. První den po nástupu byla v hotelu velmi cítit desinfekce. Další dny na chodbách vysoká vůně.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Růžena Kopecká

jednotlivec, 10.10.2017

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • pobyt se mě líbil celkově a všem bych ho doporučovala.Doufám,že se vrátím .

  • Nic negativního jsme na pobytu neshledala.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Gabriela Kalousová

dospělý pár, 9.10.2017

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Celkově pobyt a s ním spojené služby byl výborný, bez přípomínek.

  • Nelze nic vytknout.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7

Eduard Mocek

dospělý pár, 14.9.2017

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
56 %
  • výborná strava umístění hotelu v areálu lázní výborné relax v bazénu

  • vybavenost pokoje mizerná-chybí pohodlná křesla k televizi zastaralá a špinavá skládací pohovka na pokoji špinavý, izolepou polepený ovladač Tv

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
1
Cena/kvalita
5

Josef Žingor

dospělý pár, 12.9.2017

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Strava klid čistota přívětivý personál masáže inhalace CO2 lázeň okolí

  • ubytování v příliš malém pokoji nevybavený pokoj - stoličky, přihrádky malá kubatura vzduchu v pokoji nevybavená koupelna - stolička, přihrádky, stupínek a madlo u vany TV na pokoji ani české základní TV programy rádio na pokoji

Personál
7
Služby
7
Čistota
10
Komfort
4
Cena/kvalita
3

Marie Kozubíková

jednotlivec, 11.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Marie Špirochová

rodina se staršími dětmi, 3.9.2017

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
93 %
  • Líbilo se nám všechno, pobyt byl bez problémů a bez jakýchkoliv rušivých událostí ze strany personálu hotelu. Zároveň bylo i krásné počasí.

  • Nemám co uvést.

Personál
0
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 27.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • - ochotný a vstřícný personál - perfektní vybavení - super odpočinek

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Libuše Kreuzziegerová

jednotlivec, 21.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Pobyt ve Vašem zařízení je na vysoké úrovni.Byly jsme s kolegyní velmi spokojeny.Díky za vzorné služby,těšíme se na další pobyt ve Vašich zařízeních.Zdraví Kreuzziegerová a Navrátilová.

  • Výtah pro méně pohyblivé v době oběda a večeře nestačí kapacitou.V koupelně mi chyběly poličky na kosmetiku.Je tam sice zasuvka pod umyvadlem,ale vše při pohybu padá.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
8
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Kreuzziegerová, děkujeme Vám za Váš názor. Jsme velmi potěšeni, že jste byla spokojená a budeme se těšit na Váš další pobyt. Problémový výtah se řeší.
Vlasta Chmelová, obchodní odd.
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.