+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 202 recenzí

  • Personál

    92%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    89%
  • Pohodlí

    86%
  • Poměr cena/kvalita

    84%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jarmila Straková

jednotlivec, 6.11.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Alena Ševečková

jednotlivec, 29.10.2018

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Ubytování, Strava ve výběrové restauraci, nebývalá ochota personálu Procedury, ochotné lázeňské Možnost využití bazénu a infrasauny

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
7

Petr Hlaváč

jednotlivec, 24.10.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Jiří Plištil

jednotlivec, 17.10.2018

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Čistota Vše pod jednou střechou Hlavně kvalita jídla Hotel na pěkném místě Přístup paní ředitelky Veroniky Záhorské

  • Někdy menší ochota sestřiček, poze však některých při procedúrách vzhledem k mému věku a zdravotnímu stavu.

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 14.10.2018

Dolní Kounice Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 8.10.2018

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Prostředí a ochota a vstřícnost personálu. Čistota a úklid v pořádku.

  • Stravování a nabídka jídel. Nutno zlepšit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 7.10.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • stravování

  • nic podstatného

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Václav Tošenovský

dospělý pár, 5.10.2018

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Líbilo se nám ubytování stravování okolí procedury v jedné budově

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
6

František Přikryl

dospělý pár, 24.9.2018

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Perfektní služby v jídelně, vstřícnost personálu na procedurách.

  • V hotelu MIramare není v pořádku sprcha mužů v bazénu. Technická správa hotelu asi není nejrychlejší. Nahlášená porucha nebyla odstraněna ani po týdnu.

Personál
9
Služby
7
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
6

Ladislav Putna

jednotlivec, 21.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 13.9.2018

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Vše bylo v pořádku, personál vstřícný, jídlo bylo výborné, poloha hotelu super,... přálo nám počasí, takže spokojenost po všech stránkách.

  • Doporučila bych FÉNY u bazénu a u procedur spojených s vanami.

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Anonym

jednotlivec, 10.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Jana Králová

jednotlivec, 27.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Chování personálu, vynikající odborná úroveň masérů a dalších pracovníků, výborné stravování. Procedury pod jednou střechou jsou vynikajícím bonusem.

  • Celkový komfort poněkud zkazil zápach v koupelně před změnou počasí.

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Jarmila Fonioková

jednotlivec, 27.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Příjemný personál, kvalita služeb v jedné budově, výběr kvalitního jídla, chválím kuchaře, toho si držte, jídlo bylo moc dobré, také výborná obsluha, prostorný pokoj

  • jen jeden výtah, na který se pořád čekalo ve frontách, uvítala bych srozumitelnější značení budov a procedur, hodně lidí bloudilo, hlavně starší lidé

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Olga Blažková

dospělý pár, 21.8.2018

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Eva Sykorova

jednotlivec, 9.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • moc se nám tam iíbilo!!!!!

Personál
7
Služby
6
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7

Miloslav Souček

dospělý pár, 22.6.2018

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Všechny procedury i stravování dostupné v jednom zařízení.Nemusí se nikam docházet.

  • Nelíbí se mi, že když manželka dostane komplexní lázeňskou péči hrazenou pojišťovnou,a já jako samoplátce chci s ní sdílet dvoulůžkový pokoj,bych měl platit rezervační poplatek.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Eva Fišerová

jednotlivec, 11.6.2018

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Krásné prostředí Klid Příjemní lidé Perfektní služby Výborná kuchyně Všude čisto, v hotelu i ve městě Nádherný relax Vše super

  • Není nic co by se mi nelíbilo

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 29.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • - Oddělená jídelna pro samoplátce - Plavecký bazen a čistota. -

  • - Neyhovující výtah. -

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Josef Urbanec

dospělý pár, 22.5.2018

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Bezvadné okolí lázni. Z personalů byla vynikající paní co nám uklizela nás pokoj i všechen personál při našich procedůr. Pěkný výběr chlebů a pečiva v salát baru.

  • V recepci neznalost computerpri při vracení našich županu a i dost neochota je vůbec vrátit neboť logo bylo jinači než na županech co jsme používali v hotelu. V restauraci by měl byt denně salát bar a ze salátu byla denně nastruhaná mrkev a okurkovy salát.a zádný hlavkový salát a vůbec skoro denně vše stejně. Káva večer pouze k zakoupení dokonce i vody. S tím byste ne západě nebo v US neuspěli.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8