+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice Recenze

Hodnocení hotelu

91%
Perfektní

dle 460 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 1.8.2022

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Byla jsem spokojena až na výše uvedené vyjímky v hodnocení

  • Kvalita ubytování, strava- výborná

  • Přístup jedné z recepčních

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Marta Kašparová

dospělý pár, 1.8.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Na pobytu jsme byli poprvé. Předčil naše očekávání. Veškeré služby byly výborné. Pobyt plně doporučuji. Užili jsme si to.

  • Perfektní kuchyň. Za nás opravdu výborné.

  • Jediné co nám chybělo, byla lednička na pokoji. Bylo velké horko a chyběly nám vychlazené nápoje na pokoji.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Mgr. Věra Zámečníková

ostatní, 25.7.2022

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pobyt se nám velmi líbil, krásný hotel, milý, příjemný a ochotný personál. Velká pochvala kuchaři, jídlo výborné, velké porce, nebylo možné vše sníst.

  • Hotel i okolí.

  • Velmi horké počasí, nebylo možné chodit na procházky.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jaroslava Rabochová

jednotlivec, 7.7.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsme velmi spokojeni, strava, ubytování, přístup personálu, vše zaslouží plné ocenění.

  • Velmi bych ocenil stravování - nejen kvalitu a pestrost pokrmů, ale také výborná organizace

  • Nemám nic, na co bych si mohl stěžovat

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 4.7.2022

Vysočina

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Pobyt se nám líbil

  • Ubytování i stravování

  • Nápoje k jídlu se musely dokupovat

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 20.6.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

MUDr.Eva Kolářová

jednotlivec, 13.6.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
80 %
  • spokojenost s pobytem

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Zdenka Ficenecová

ostatní, 13.6.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Pobyt byl příjemný,vzhledem ke krásnému počasí, okolí, skvělé architektuře a péče oní /jsem z oboru/. Bohužel komentované prohlídky začínající v 13.00 byly pro nás příliš brzy ,procedury končily v 13.30 - 13.45. Na kulturu mělo jistě vliv že v době pobytu yla předsezona.

  • Přístup lékařky perfektní. Přístup personálu při procedurách vstřícný a přátelský.

  • Chybí lepší značení procházkových tras a upozornění na pamětihodnosti. Celkově malá vstřícnost zaměstnanců informačních center a jejich nekoordinovanost, jsou to rivalové?

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice odpověděl na tuto recenzi.
Děkujem za váš čas a hodnocení.

Černá

Karel Tůma

jednotlivec, 13.6.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Vybavení pokojů je standardní, v posteli je příjemná a pohodlná matrace a paní uklízečky perfektně pečovaly o pořádek. Nedostatek vidím v nabídce televizních programů. Také lednici by slušelo o několik stupňů celsia méně. Cesta z pokoje do jídelny a zpět je boj o výtah. Ten absolutně nedostačuje. Kdo má rád saunu, ať nečeká saunový svět. Za dveřmi u bazénu je v malé komoře natlačena infra sauna, která je špatně odizolovaná. K osprchovaní musíte spocení projít podél bazénu, ze kterého cítíte pohledy. Odpočinek po sauně je možný jen na lavici v šatně. Před hotelem je několik laviček, které snad někdy někdo obrousí a znovu natře. Poznámka k okolí: Hotel je v relativně klidné vilové čtvrti nedaleko od centra, kam se dá dojít za cca 15 minut. Jen cesta přes řeku je smutný. To není řeka, ale splašková kanalizace.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Ilona Pavlíková

jednotlivec, 6.6.2022

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Vrátily jsme se s maminkou po 14 letech a pořád si Miramare drží svou vysokou úroveň, jediný problém je nedostačující kapacita výtahu, jinak vše bylo perfektní:)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Jaroslav Krajina

dospělý pár, 6.6.2022

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsme příjemně překvapeni - všechno se nám líbilo a vyhovovalo.Byli jsme se vším spokojeni

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 3.6.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velká spokojenost ale jedná maličkost by se mohla zlepšit a to podávàní nápojú po celý den.

  • Jinak není co vytknout.

  • Pilný režim.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za Vaši recenzi.
Černá

Anonym

dospělý pár, 31.5.2022

Vysočina

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Pobyt se nám velmi líbil. Byli jsme mile překvapeni.

  • Přístup a ochota pracovníků od příjmu, procedury až po restauraci.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Leo Kleiner

jednotlivec, 31.5.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vše bylo na výborné úrovni. Doporučuji.

  • Vstřícný personál, jak na hotelu ,tak i rehabilitační. Vynikající výběr z pěti jídel. Váš hotel MIRAMARE vřele doporučuji těm, kteří si chtějí odpočinout a relaxovat.

  • Jedna důležitá věc se mi moc nelíbila. A to je, že jsem měl dost proleženou matraci. V tomto směru by se to mohlo změnit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Milan

jednotlivec, 30.5.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Kvalita jídla a obsluha v jídelně--neuvěřitelně dokonalá.

  • Bazén je malý,plavat mohou jen tři plavci

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 30.5.2022

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Veškeré služby, ubytování, výborná strava, procedury, vždy ochotný personál.

  • Jen maličkosti. Dost chladná voda v bazénu a to, že náš pokoj neměl balkon.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jarmila Zahradníčková

jednotlivec, 24.5.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pokoj ,strava,obsluha a příjemný personal.

  • Možnost přímo v hotelu venkovní posezeni s obsluhou .

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 23.5.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Byli jsme velmi spokojeni

  • Ochota a zajem personalu o mou osobu

  • Nevim co bych vytkla

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Hana Formánková

jednotlivec, 18.5.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Věra Štolfová

jednotlivec, 16.5.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10