+48 222 030 341
Pn. - Pt.: 8 - 22 h , Sob. - Niedz.: 9 - 22 h

Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice Recenzje

Ocena hotelu

89%
Bardzo dobrze

by 172 reviews

  • Personel

    92%
  • Czystość

    92%
  • Wyposażenie

    89%
  • Komfort

    87%
  • Cena

    85%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

Alena Ševečková

podróżujący w pojedynkę, 5.2.2018

Zlínský kraj

  • Cena ogólna
82 %
  • Krásné prostředí hotelu a lokality. Blízko na kolonádu a na Vincentku Skvělá péče personálu na procedurách Výborné jídlo a ochotná obsluha

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
9
Cena/kvalita
7

Jaroslav Šumpich

para, 1.2.2018

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Peter Vittek

podróżujący w pojedynkę, 20.12.2017

Čeština

  • Cena ogólna
96 %
  • Boli sme u Vás za posledných 7 rokov minimálne 10 krát a znovu sa vrátime - je u Vás pohoda, kľud, relax, dobré jedlo, krásne prostredie, milí ľudia, čo viac si môže človek priať. Ďakujeme

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Pavel Holý

podróżujący w pojedynkę, 18.12.2017

Čeština

  • Cena ogólna
68 %
  • Ochota personálu k zajištění odvozu z nádraží a na nádraží. Při příjezdu ochota a pomoc se zavazadly v objektu, který jsem neznal.

  • Televizní příjem.má nedostatek kanálů a polovina z nich špatný obraz.. Společenská místnost /bar/ ve večerních hodinách pro tolik hostů je velmi malá.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
7

Karel Krupička

podróżujący w pojedynkę, 10.12.2017

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
86 %
  • Vzhledem ke kratkemu pobytu nelze některé dotazy hodnotit. S pobytem jsme byli velmi spokojeni a příště bychom si opět vybrali váš hotel.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
7

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 4.12.2017

Čeština

  • Cena ogólna
96 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Milan Novotný

para, 20.11.2017

Liberecký kraj

  • Cena ogólna
96 %
  • Vše bylo k naší úplné spokojenosti

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Dáša Velešíková

inna grupa, 17.11.2017

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
96 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Souček Miloslav

podróżujący w pojedynkę, 15.11.2017

Čeština

  • Cena ogólna
90 %
  • Líbilo se mi ubytování kvalita stravování využití bazénu v kteroukoli dobu

  • za 7 dní jsem na nic nepřišel

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Danuše Hoffmannová

para, 13.11.2017

Zlínský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Na hotelu Miramare jsme již po třetí a vracíme se tam velmi rádi,jsme tam velmi spokojení se vším.Velmi se nám líbilo svěcení vína,byl to pěkný zážitek který nám na Miramare umožnili.

  • nemáme co bychom mohli kritizovat,proto jsme se rozhodli opět jet na Miramare

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Žofie Foltýnková

podróżujący w pojedynkę, 8.11.2017

Čeština

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Oldřich Hájek

para, 25.10.2017

Královéhradecký kraj

  • Cena ogólna
84 %
  • Pobyt se nám líbil. Strava výborná. Počasí nám vyšlo na jedníčku. S perzonálem v hotelu jsme byli spokojeni.

  • V noci byla slyšet nějaká strojovna,ale dalo se to vydržet. První den po nástupu byla v hotelu velmi cítit desinfekce. Další dny na chodbách vysoká vůně.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Růžena Kopecká

podróżujący w pojedynkę, 10.10.2017

Pardubický kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • pobyt se mě líbil celkově a všem bych ho doporučovala.Doufám,že se vrátím .

  • Nic negativního jsme na pobytu neshledala.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Gabriela Kalousová

para, 9.10.2017

Moravskoslezský kraj

  • Cena ogólna
94 %
  • Celkově pobyt a s ním spojené služby byl výborný, bez přípomínek.

  • Nelze nic vytknout.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7

Eduard Mocek

para, 14.9.2017

Moravskoslezský kraj

  • Cena ogólna
56 %
  • výborná strava umístění hotelu v areálu lázní výborné relax v bazénu

  • vybavenost pokoje mizerná-chybí pohodlná křesla k televizi zastaralá a špinavá skládací pohovka na pokoji špinavý, izolepou polepený ovladač Tv

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
1
Cena/kvalita
5

Josef Žingor

para, 12.9.2017

Olomoucký kraj

  • Cena ogólna
62 %
  • Strava klid čistota přívětivý personál masáže inhalace CO2 lázeň okolí

  • ubytování v příliš malém pokoji nevybavený pokoj - stoličky, přihrádky malá kubatura vzduchu v pokoji nevybavená koupelna - stolička, přihrádky, stupínek a madlo u vany TV na pokoji ani české základní TV programy rádio na pokoji

Personál
7
Služby
7
Čistota
10
Komfort
4
Cena/kvalita
3

Marie Kozubíková

podróżujący w pojedynkę, 11.9.2017

Čeština

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Marie Špirochová

rodzina ze starszym dzieckiem, 3.9.2017

Olomoucký kraj

  • Cena ogólna
93 %
  • Líbilo se nám všechno, pobyt byl bez problémů a bez jakýchkoliv rušivých událostí ze strany personálu hotelu. Zároveň bylo i krásné počasí.

  • Nemám co uvést.

Personál
0
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 27.8.2017

Čeština

  • Cena ogólna
90 %
  • - ochotný a vstřícný personál - perfektní vybavení - super odpočinek

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Libuše Kreuzziegerová

podróżujący w pojedynkę, 21.8.2017

Čeština

  • Cena ogólna
90 %
  • Pobyt ve Vašem zařízení je na vysoké úrovni.Byly jsme s kolegyní velmi spokojeny.Díky za vzorné služby,těšíme se na další pobyt ve Vašich zařízeních.Zdraví Kreuzziegerová a Navrátilová.

  • Výtah pro méně pohyblivé v době oběda a večeře nestačí kapacitou.V koupelně mi chyběly poličky na kosmetiku.Je tam sice zasuvka pod umyvadlem,ale vše při pohybu padá.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
8
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice replied to this review.
Vážená paní Kreuzziegerová, děkujeme Vám za Váš názor. Jsme velmi potěšeni, že jste byla spokojená a budeme se těšit na Váš další pobyt. Problémový výtah se řeší.
Vlasta Chmelová, obchodní odd.
WEB USES COOKIES

We use cookies to provide You the best services we can. By using this web You agree.