+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice Recenze

Hodnocení hotelu

91%
Perfektní

dle 453 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Marie Hándlová

jednotlivec, 6.2.2023

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
56 %
  • v hotelu přestal fungovat výtah. naše babička, která měla týdenní pobyt jako dárek má slabé srdce a problémy s kolenem. Personál v recepci na dotaz, zda je nějaká alternativa přístupu na pokoj : musela chodit několkrát za den "pěšky" po schodech do 5. patra, ubytovaná byla v druhé budově, v hlavní budově nefungoval výtah; dostala odpověď, že úže "odjet" a pŕijet v jiný termín. žádná ochota personálu něco řešit, alespoň dát na vědomí lidštější přístup. v pátek pátý den pobytu ji tak otelklo koleno, že nemohla téměř chodit, lázeňský pobyt se změnil na tabletkovou terapii, aby se mohla hýbat a chodit poshodech!

  • XXX

  • přístup personálu je neprofesionální, neochota řešit situaci, hotel byl skoro 2 měsíce uzavřen! personál mohl odpočívat, ale jejich arogance "že host obtěžuje s dotazem?" hotel múže mít 4 hvězdičky, ale personálu chybí "vedení Jak se chovat". smutné je, že reakce šla od seniorské pracovnice recepce, která určitě nebyla nová.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
2

Marie Martinátová

jednotlivec, 19.12.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Naše babička byla poprvé a byla nadšená

  • Vše

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 12.12.2022

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Příjemní lidé, milé prostředí.

  • Vše, pohoda.

  • Obě jme chytily jakýsi virus, lížeme e z toho i teď doma.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anna Kantorová

jednotlivec, 12.12.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Kaniová Margita

jednotlivec, 9.12.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 9.12.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
4

Pelikánová Vladimíra

jednotlivec, 6.12.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Ve Vašem hotelu jsem byla velice spokojená, zejména v možnosti zajištění přistýlky na víkend, milý peesonál obsluhy restaurace, recepce a úklidu.

  • Klidné prostředí, možnost využití bazénu a milý personál jeho obsluhy

  • Jelikož jsem byla samoplátce, pracuji jako zdravotní sestra, 30 let chodím na noční, má potřeba byla si co nejvíce odpočinout, zdály Se mi procedury dost hektické, nebo by měly na sebe lépe navazovat, alespoň u tĕch co si platí sami, přišla jsem tak o dvĕ, jednou, že jsem nestihla sama, při trochu dobré vůle by to však šlo, lůžko na terapii v pytli zůstalo volné,,,,,tak takhle ne paní Pelikánová, běžte si to nechat vyměnit, u sestry jsem také nepochopila, údajnĕ všechno plné...Možná by tento dotazník mĕl vyjít předem a zjistit potřeby pacienta, jeho zaměstnání, kolik vychoval dĕtí, jak je vychoval, jak fungují pro společnost....Druhou jsem ztratila pro nemoc terapeutka, peníze mi byly vráceny, ale masáž, která byla mou potřebou se nekonala...Tak to je tak všechno, jen, aby jste mĕli zpětnou vazbu, je to vše o komunikaci, máte pravdu, jsme jenom lidé, nikomu tím nechci ublížit, jenom napravit...

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 5.12.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Nemám co vytknout, naprostá spokojenost, už teď se těším na další nádherný pobyt

  • Čisté prostředí, příjemný personál,

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jan Koubek

dospělý pár, 5.12.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Byli jsme s manželkou spokojeni jako vždy při naší návštěvě. (nebyli jsme u vás poprvé). Personál se choval na jedničku a vybavení bylo velmi dostačující. Čistota velmi dobrá, ale vždy je co zlepšovat. Komfort také velmi dobrý, až na malý sprchový kout. Venkovní vybavení neumím posoudit, protože z aktivit využíváme jen procházky a tam je to bezvadné.

  • Stravování je nadstandardní, personál bez chyb včetně uklízeček.

  • Problémový byl jenom sprchový kout, který byl na pokoji 203 velmi malý a osoby s menší pohyblivostí by měli problémy.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 5.12.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Ivana Malá

jednotlivec, 5.12.2022

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Byla jsem maximálně spokojená

  • Všechno

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Marie Daňkova

skupina přátel, 28.11.2022

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsme velice spokojeni příští rok jedeme znovu?????

  • VŠECHNO

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 28.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Celkový dojem byl velmi dobrý, rehabilitace mi hodně pomohly

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Eva Jiráková

ostatní, 28.11.2022

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Hodnocení se vztahuje k hotelu Antoaneta.

  • Bazén a sauna na hotelu.

  • Větší vzdálenost od centra, chybí společenská místnost a možnost kultury i v okolí.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 22.11.2022

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Zdeňka Tylečková

jednotlivec, 21.11.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Naprostá spokojenost.

  • Celý pobyt.

  • Viz níže

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Karel Pospíšil

dospělý pár, 21.11.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Výborné,objednáme i na rok 2023

  • Nebylo co by se nám nelíbilo

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 21.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Bylo zde opravdu moc krásně. Personál super. Jídlo též bezva.

  • Nic mě nenapadá.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 17.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Dobrý den, navštívili jsme LD Miramare poč.listopadu, pobyt Senior nás velmi uspokojoval, veškeré služby, čistota, personál, léčebné procedury atd. Stravování, restaurace naproti recepce, úžasné. Procházky lázněmi doplňovalo slunečné počasí. Co si víc přát ? Děkujeme, Vysloužilovi

  • Chyběly poličky, věšáky v koupelně, hlučné okolí našeho pokoje. Též by byla klienty využívána společenská místnost - Miramare 1 !

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jana Dvořáková

jednotlivec, 14.11.2022

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8