+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice Recenze

Hodnocení hotelu

91%
Perfektní

dle 453 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Ota Kukla

jednotlivec, 27.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
10 %
  • Líbilo se mi vše.

Personál
1
Služby
1
Čistota
1
Pohodlí
1
Cena/kvalita
1

Zita Magyarová

jednotlivec, 27.8.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
26 %
  • Personal restaurace je moc fajn:)

  • Nedoporucuji hotel mladim lidem, ani rodinam.

Personál
2
Služby
2
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
1

Zábranská Jiřina

jednotlivec, 19.11.2023

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Tento hotel navštěvují naši rodiče ženy mého syna a jsou vždy spokojeni. Během mého pobytu došlo k nepříjemné situaci, kterou otel vyřešil až po urgenci k mé spokojenosti. Nevím zdali za mne doporučit tento hotel, ale nehody se stávají. Příště hotel navštívím a věřím že budu moci dát lepší hodnocení.

Personál
2
Služby
6
Čistota
2
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 12.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Líbil se mi komplex lázní, část personálu, prostředí jídelny

  • Zastaralý, nedostačující výtah, od procedur jsem čekala víc, jídlo bych zlepšila, u bazénu v hotelu chybí lehátka(málo místa), sociálka na pokoji nevhodná prostorově-zvláště pro starší klienty

Personál
4
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

David

dospělý pár, 15.8.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
50 %
  • Ubytováni na jednu noc. Ráno v 7:30 si drze do pokoje vlezla uklízečka že jde vysypávat koš. Já spal a přítelkyně nahá v koupelně. Přes opakované hlasité doporučení ať opustí pokoj pořád vyřvávala, že to musí uklidit, že má čtyři budovy atd. V 10:00 jsme měli vyklízet pokoj !!!!. To člověk žasne. Komunikace recepce - personál žádná. Jen tupě každé ráno vynést koš. Asi ještě zdravotnický socialismus. Recepční při příjezdu taky velice příjemná. Je to hnus chodit do práce. A za toto vše 1200,- os/noc. Ubytovna v hodnotě max. 400,- Kč.

Personál
4
Služby
0
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den pane Sanetrníku,
děkujeme za Váš názor, mrzí nás přístup našich pracovníků, který byl neprofesionální, a omlouváme se za něj. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala.
Černá

Julie

jednotlivec, 27.8.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • výborná kuchyň

  • poruchový výtah, neodborná péče při koupelích, chybí klimatizace na pokojích

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Marie Hándlová

jednotlivec, 6.2.2023

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
56 %
  • v hotelu přestal fungovat výtah. naše babička, která měla týdenní pobyt jako dárek má slabé srdce a problémy s kolenem. Personál v recepci na dotaz, zda je nějaká alternativa přístupu na pokoj : musela chodit několkrát za den "pěšky" po schodech do 5. patra, ubytovaná byla v druhé budově, v hlavní budově nefungoval výtah; dostala odpověď, že úže "odjet" a pŕijet v jiný termín. žádná ochota personálu něco řešit, alespoň dát na vědomí lidštější přístup. v pátek pátý den pobytu ji tak otelklo koleno, že nemohla téměř chodit, lázeňský pobyt se změnil na tabletkovou terapii, aby se mohla hýbat a chodit poshodech!

  • XXX

  • přístup personálu je neprofesionální, neochota řešit situaci, hotel byl skoro 2 měsíce uzavřen! personál mohl odpočívat, ale jejich arogance "že host obtěžuje s dotazem?" hotel múže mít 4 hvězdičky, ale personálu chybí "vedení Jak se chovat". smutné je, že reakce šla od seniorské pracovnice recepce, která určitě nebyla nová.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
2

Weidenhoffer viktor

dospělý pár, 8.2.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
56 %
  • za nas, poprve a naposled

  • slusne jidlo,velmi ochotny a prijemny personal,ktery zehli to co jini zanedbali

  • nefungoval dobre internet/dozvedel jsem se,ze prece vsichni maji svoje data/bazen otevren jen do 15.00 namisto19.00dva dny z pobytu zavren bazen uplne.,extra placene parkovani/70kc/den/

Personál
10
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste u nás nebyli spokojeni. Bohužel v době Vašeho pobytu jsme řešili havárii v bazénu, se kterou nikdo nepočítal a dopředu nemohl ovlivnit. Snažili jsme se bazén zprovoznit co nejdříve.
Děkujeme za pochopení
Černá

Eduard Mocek

dospělý pár, 14.9.2017

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
56 %
  • výborná strava umístění hotelu v areálu lázní výborné relax v bazénu

  • vybavenost pokoje mizerná-chybí pohodlná křesla k televizi zastaralá a špinavá skládací pohovka na pokoji špinavý, izolepou polepený ovladač Tv

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
1
Cena/kvalita
5

Anonym

ostatní, 8.10.2012

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
6
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 6.6.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Bazén uzavřen, nebylo to předem hlášeno, účtovaná plná cena.

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Taťjana Sznapková

ostatní, 1.4.2013

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Přístup lékařky při přijímací prohlídce. Profesionální a lidský přístup maserky p.Ivy z Miramare 1.

  • Strohost některého lázeňského personálu při procedurách.Studená voda při koupelích a hlavně v bazénu-neodpovídala stupňum psaných a určených.Dále pak jídlo bylo velice chutné avšak bylo málo teplé -museli jsme požadovat ohřetí jídla.Uklidová služba se neohlížela zda je klient na pokoji a nevadilo ji vyrušit ho i na toaletě.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Josef Žingor

dospělý pár, 12.9.2017

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Byli jsme spíše nespokojeni, hlavně kvůli ubytování. Měli jsme pokoj č. 646, ten menší, se skoseným stropem, tím pádem malá kubatura vzduchu, který byl v době spánku brzy vydýchaný a museli jsme spát pouze při otevřeném okně. Ve skříni nebyly žádné přihrádky na osobní věci, které jsme museli rozložit na trčícím trámu. V pokoji chyběla jakákoliv přihrádka, nebyla tam ani obyčejná stolička, TV či rádio chybělo také. V koupelně chyběla také jakákoliv polička třeba na hygienické potřeby nebo věci na převlečení, nebylo možné si sednout při převlékání (nebylo na co, pouze na víko WC), u vysoké vany chyběl nějaký stupínek pro snadnější vstup do vany a u toho madlo, v obývacím pokoji byl omezený počet TV programů (např. ČT4 sport naladil údržbář až půl hodiny před kvalifikačním zápasem, TV Barandov - beseda s presidentem chyběl úplně, zbytečně moc programů německých),

  • Strava klid čistota přívětivý personál masáže inhalace CO2 lázeň okolí

  • ubytování v příliš malém pokoji nevybavený pokoj - stoličky, přihrádky malá kubatura vzduchu v pokoji nevybavená koupelna - stolička, přihrádky, stupínek a madlo u vany TV na pokoji ani české základní TV programy rádio na pokoji

Personál
7
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
3

Svatoslava Kalábová

skupina přátel, 3.6.2013

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
62 %
  • průměrná kvalita služeb, vztahující se spíše k chování personálu, zavádějící informace na internetových stránkách

  • prostředí,

  • přístup personálu ke klientům- navozuje spíše pocit tovární výroby než respekt k individuálním potřebám hostů

Personál
5
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Vladimír Kabrna Ing.

dospělý pár, 5.3.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Léčebné procedury byly v termínu a dobře provedeny, terapeutky i terapeuti byli velmi ochotní a vstřícní .

  • Vadilo nám rozdělení jídelen na obyčejnou a výběrovou - měli jsme být včas upozornění, volili bychom třeba dražší variantu, při hrazeném pobytu bychom očekávali vyšší úroveň jídla. Dále jsme si mylně mysleli, že máme volný vstup do relax centra, špatně a neúplně napsaná informace. Hotelový personál zásadně nezdravil, dokonce jednou pochyboval, že v Miramare bydlíme, není divu, když nás ignorovali.

Personál
5
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Jana Kubová

jednotlivec, 26.6.2023

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 28.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Kategorie superior neodpovida realite. Staricka televize s malou obrazovkou a tak spatnym obrazem, ze neslo na tv koukat. Stara spracha a velmi omezeny prostor jak v koupelne tak v pokoji. Za hezkeho pocasi lze byt venku, za horsiho pocasi uz je nedostatek kprostoru citelny. Na pokoji byla jen tvrda zidle, zadne kresilko. Hotel je vsak celkove cisty, jak na pokojich tak ve spolecnych prostorach. Personal mily a vstricny. Kavarna je mala a opravdu zastarala. Celkove prijemny pobyt, az na ten minipokojik....

  • Prijemna klidna lazenska atmosfera, temer retro. Mily personal. Chutna jidla tradicni ceske kuchyne.

  • Nove komfortni pokoje se prodavaji za stejnou cenu jako stare nerekonstruovane a hlavne miniaturni. Az na salaty nebyla temer zelenina, tedy tepla zelenina, pestra a chutne pripravena je v hotelu tabu. Celkove jidlo neobsahovalo prvky moderni stravy.

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Zdeněk Kolomazník

dospělý pár, 4.1.2016

Hodonín, ČR

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Klady: - ochotný a příjemný personál - dobře přístupné parkování - léčebné procedury přímo v hotelu Zápory: - v plaveckém bazénu na Miramare II špína nad vodní kladinou na kachličkách kolem dokola - při plavání bylo cítit plíseň - nedobře nastavená teplota infra sauny (téměř chladno) - v pokoji č. 417 na Miramare I: pokoj je velmi malý, plíseň ve sprše a na rámech plastových oken, nízká záchodová mísa a umyvadlo - kvalita pokrmů podávaných k večeři nebyla dobrá, pokrmy navíc byly podávány málo teplé - omezený přístup k internetu v budově Miramare I

Personál
10
Služby
7
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Evgeny Kashitsyn

jednotlivec, 13.7.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
5
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Hana Rajchlová

jednotlivec, 12.12.2016

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Velice kladný přístup personálu, vždy s úsměvem a ochotou

  • Snídaňový bufet každý den stejný, večeře-předkkrmy rovněž

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5