+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice Recenze

Hodnocení hotelu

91%
Perfektní

dle 461 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 19.3.2013

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Byla jsem velmi spokojená s pobytem v Luhačovicích- Miramare.

  • Líbily se mi jak služby tak ubytování, zejména výborná kuchyně strava byla perfektní.

  • Líbilo se mi téměř všechno jen bych měla připomínku k výtahu, ten je poněkud pomalý a zastaralý. Byla jsem v Miramare již pře 12 lety a výtah je stále stejný. Jinak spokojenost.

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Anonym

dospělý pár, 11.12.2012

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Daniel Kopec

jednotlivec, 12.11.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • umístění hotelu je super a překvapilo mě jak jsou nyní Luhačovice upravené a čisté

  • velmi chuťově dobrá jídla; dobře rozvržené procedury

  • mohlo by být lepší značení kde jsou jednotlivé procedury (nesouhlasila označení dveří a někdy byl i zmatek v označení budov); přece jenom vybavení ve čtyřhvězdičkovém hotelu si představuji lepší; nebyla k dispozici slibovaná možnost dokoupení procedur

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Michal Šíma

mladý pár, 13.12.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • částečná masáž - doba celkem 15 minut - neskutečná rychlost!! wifi na pokojích - proč jen ve vestibulu? bazén - příliš studená voda, teplota na pokoji taky spíše menší. Wellness nabídka podprůměrná - ani vířivka..... plus - vše relativně na jednom místě

Personál
9
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
10

Pilátová Anna

jednotlivec, 4.1.2020

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 8.10.2018

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Vše bylo v naprostém pořádku. Ochota personálu i rehabilitační procedury neměly chybu. Nabídka a kvalita stravování byla však oproti minulému roku horší. Velké porce, ale chuťově nevyvážené. Stejný názor jsem slyšel i od ostatních hostů. . Zbytečně velké porce masa i přílohy.

  • Prostředí a ochota a vstřícnost personálu. Čistota a úklid v pořádku.

  • Stravování a nabídka jídel. Nutno zlepšit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Alena Ševečková

jednotlivec, 5.2.2018

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Byli jsme v hotelu Miramare loni s manželem, který ale už byl nemocný. V listopadu zemřel a děti mě přiměly, že potřebuji zdejší skvělou léčbu a přijít na jiné myšlenky, což se beze zbytku splnilo. Ráda bych se na podzim vrátila.

  • Krásné prostředí hotelu a lokality. Blízko na kolonádu a na Vincentku Skvělá péče personálu na procedurách Výborné jídlo a ochotná obsluha

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7

Ladislav Dvořák ing.

jednotlivec, 9.6.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7

Pavla Štaigrová

jednotlivec, 22.3.2015

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Odceňuji kvalitu másérek, ta je špičková.

  • Zklamala mne kvalita vody a čistota obou bazénů. Chytnout se madla v Miramare 2, chce odvahu. Provozuji ve své firmě 2 bazény. Od loňského roku došlo ke zhoršení.

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Jaroslav Binar

dospělý pár, 10.8.2014

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Stravováni bylo dobré a obsluha pozorná....

  • Mám připomínku k hotelovému bazénu...voda byla chladná a sauna vypnutá...!

Personál
10
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Věra Macháňová

dospělý pár, 22.5.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Marie

jednotlivec, 27.3.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Byla jsem spokojená,výborná kuchyně.

  • Ach,ten výtah.Mám po operaci obou kolen a docházení do 5 poschodí bylo náročné.Hotel toto mohl zohlednit a poskytnout slevu za ubytování.Všechno ostatní bylo na dobré úrovni,chválím.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anna Kantorová

jednotlivec, 12.12.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Petr Příbramský

dospělý pár, 24.8.2022

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • kvalitní dobré jídlo, ochotný personál

  • velké horko na pokoji, chyběli žaluzie, závěs nestačil, slunce svítilo do 12h do pokoje, od 7-15h každodenní hluk u dveří od čekajících pacientů na procedůry,často více jak 10 lidí, často chodící uklizečka do své místnosti,umístěné naproti našeho pokoje, hned vedle na chodbě další procedůry a další čekající lidé a ještě lidé v minibaru umístěného vedle našeho pokoje. často byl problém i dostat se k dveřím pokoje. Zdravotní opatření nedostatečné.Během pobytu jsem dostal covida a byl nucen i s manželkou v pátek 19.8. dopoledne hotel opustit. Od úřadující hotel.lékařky jsem se po vyšetření dověděl,že včera byla také jedna pacientka pozitivní. Nevyčerpané procedůry a jídlo mi vrátí na účet. Od hotelu jsem se dověděl, že se láz.hosté odmítají testovat a pozitivní odmítají okamžitě ukončit pobyt. Oba s manželkou jsme 3x očkovaní a úspěšně více jak 2roky odolávali covidu. Do lázní si jedeme trochu vylepšit zdravotní stav a odpočinout a nakonec si svůj zdravotní stav nejenom zhoršíme, ale i předčasně ukončíme. Od pondělí 22.8. je i manželka pozitivní. Vzhledem k tomu, že loni jsme na vlastní žádost pro špatné hygien.a ubytovací podmínky předčasně ukončili v polovině pobyt v jiném luhačovickém hotelu, uvažujeme pro příště změnit lázně.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, klient napsal přímo na hotel, odpovídali jsme mu na stížnosti individuálně.
J.Černá

Anonym

dospělý pár, 31.5.2022

Vysočina

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Pobyt se nám velmi líbil. Byli jsme mile překvapeni.

  • Přístup a ochota pracovníků od příjmu, procedury až po restauraci.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Eva Formánková

jednotlivec, 1.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Vše

  • Recepční

Personál
6
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 1.9.2021

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Velmi příjemný personál. Výborné jídlo.

  • Nespolehlivost výtahu v hotelu.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Božena Hladiková

ostatní, 2.8.2021

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Pokoj 251, nehezký výhled na konci chodby a ruší motory za zdí.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 23.6.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Strava, přístup personálu, vstřícnost.

  • Vany na uhličité koupele, obtížné vystupování z vany. Nedostatečná kapacita centrálního výtahu.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Josef Novák

dospělý pár, 7.6.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Dobrá volba, ale není pro náročné klienty.

  • Luhačovice a okolí nepotřebují reklamu....

  • Při příjezdu na recepci požadována dvojnásobná částka za vyhrazené parkování, než je uváděno na web. stránkách hotelu. Po připomínce recepce cenu snížila podle web. stránek.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8