+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice Recenze

Hodnocení hotelu

91%
Perfektní

dle 461 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

dospělý pár, 9.3.2021

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Pobyt jsme si hodně užili.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jiří Plištil

jednotlivec, 17.10.2018

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Cekově jsem byl velice spokojen. Vyzvednout musím kvalitu veškerého jídla po celý den.

  • Čistota Vše pod jednou střechou Hlavně kvalita jídla Hotel na pěkném místě Přístup paní ředitelky Veroniky Záhorské

  • Někdy menší ochota sestřiček, poze však některých při procedúrách vzhledem k mému věku a zdravotnímu stavu.

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Josef Urbanec

dospělý pár, 22.5.2018

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Bezvadné okolí lázni. Z personalů byla vynikající paní co nám uklizela nás pokoj i všechen personál při našich procedůr. Pěkný výběr chlebů a pečiva v salát baru.

  • V recepci neznalost computerpri při vracení našich županu a i dost neochota je vůbec vrátit neboť logo bylo jinači než na županech co jsme používali v hotelu. V restauraci by měl byt denně salát bar a ze salátu byla denně nastruhaná mrkev a okurkovy salát.a zádný hlavkový salát a vůbec skoro denně vše stejně. Káva večer pouze k zakoupení dokonce i vody. S tím byste ne západě nebo v US neuspěli.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Oldřich Hájek

dospělý pár, 25.10.2017

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Pobyt se nám líbil. Strava výborná. Počasí nám vyšlo na jedníčku. S perzonálem v hotelu jsme byli spokojeni.

  • V noci byla slyšet nějaká strojovna,ale dalo se to vydržet. První den po nástupu byla v hotelu velmi cítit desinfekce. Další dny na chodbách vysoká vůně.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Petr Pačiska

jednotlivec, 19.10.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Celkově jsme byli velmi spokojeni.

  • Vše bylo velmi dobře organizováno Personál ochotný a profesionální Služba na velmi dobré úrovní Lázeňský hotel doporučím známým

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Petra

mladý pár, 7.12.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Maximální spokojenost, vřele všem doporučuji.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Mgr. Jiřina Kyčerková

dospělý pár, 23.4.2013

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

JAN VIKTORIN

jednotlivec, 22.4.2013

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Vynikající přístup lékařů při vstupním vyšetření. Perfektní procedury, zejména bahenní zábaly, nebo koupele v minerálce. Jídlo bylo dostatečné a kvalitní. Personál výborný a velmi příjemný a vstřícný. Krásny týden.

  • Výborné procedury Vynikající přístup lékařů ve vstupní prohlídce Velmi dobrá a dostatečná kuchyně i co do množství jídla Perfektní přístup majitele vnitřní kavárny Bezpečné parkování na uzamčeném parkovišti přímo u vchodu do hotelu

  • Chyběla mi společenská místnost s dobrým osvětlením a křesly, kde by bylo v průběhu dne možné přečíst si knihu nebo noviny

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
10

Alena Paterová

jednotlivec, 23.10.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Anonym

ostatní, 11.8.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Mária Omelková

dospělý pár, 18.4.2011

Uherské Hradiště, ČR

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Klady - vše pod jednou střechou Nedostatky - TV - nefunguje sportovní kanál 4 a teletext

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Mgr.Jana Melichárková

rodina se staršími dětmi, 22.2.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Byli jsme velmi spokojeni. Jediné, co bych ráda vytkla je, že s ohledem na lidí, trpící nemocemi dýchacího ústrojí, by byly vhodnější pokoje bez koberců, ve kterých se i při denním vysávání udržuje prach a různé alergeny. Moje dcera má s tímto každoročně problém. Ještě bych zmínila, co se týká procedur, že některé sestry dávají najevo, že jsou obtěžovány prací kolem hotelových hostů a také nedodržují čas trvání procedury. Jedná se ale jen o výjimečné případy. Většinu sestřiček velmi chválím za milý přístup. A rovněž velmi chválím gastronomické služby!

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7

Pavel Žouželka

dospělý pár, 24.2.2020

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Jedná se o opakovaný pobyt, z toho plyne, že jsme vždy spokojeni.

  • Bez připomínek.

Personál
9
Služby
10
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 3.1.2020

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Pobyt se nám líbil hlavně díky ochotnému, příjemnému a velmi milému personálu.

  • Přístup personálu a jeho snaha udělat pobyt co nejpříjemnější.

  • Ubytování v pokoji v blízkosti bazénu- celodenní hluk z technologie. Žádný úložný prostor pro kosmetiku a hygienické potřeby v koupelně.

Personál
10
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Naděžda Sedlaková

dospělý pár, 27.8.2019

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • - vše pod jednou střechou - ochotný a příjemný personál - čistota ve všech prostorách - výborná strava - klidné prostředí a možnost poznání města Luhačovice a jeho okolí

  • - nedostatečně otevřený hotelový bar

Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Karel Krupička

jednotlivec, 10.12.2017

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Vzhledem ke kratkemu pobytu nelze některé dotazy hodnotit. S pobytem jsme byli velmi spokojeni a příště bychom si opět vybrali váš hotel.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Dagmar Poisson

jednotlivec, 13.5.2017

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Dobré jídlo, sympatický personál, pěkné prostředí a pohodlí: zkrátka pohoda

  • Viz celkové hodnocení

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Anna Szromková

dospělý pár, 4.1.2016

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Alena Kröglerová

jednotlivec, 12.8.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Marie Kutnarová

dospělý pár, 14.2.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Dobrá přístupnost a vhodná poloha hotelu.Velkou výhodou jsou léčebné programy, ubytování a stravování pod jednou střechou.Pochvalu si zaslouží výborná kuchyně.

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9