+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice Recenze

Hodnocení hotelu

91%
Perfektní

dle 461 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Petr Heldes

jednotlivec, 5.12.2013

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
66 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Ludmila Novotná

jednotlivec, 23.4.2013

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Procedury pod jednou střechou, personál vstřícný, obětavý, jídlo dobré.

  • Za ten týden se dvakrát porouchal výtah, bylo by dobré již na začátku upozornit, že je možnost připlatit si výběr stravu a za jaké peníze, lépe a včas reagovat na počasí, i když letos je vše opožděné. Zařídit lepší časování procedur.

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 9.12.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
4

PhDr. Hana Karásková

jednotlivec, 15.3.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 6.7.2021

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Kvalita stravy , příjemní lidé

  • 3x nahlášená závada v pokoji nebyla odstraněna

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Šárka Nadrchalová

dospělý pár, 2.3.2021

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • velmi ochotný personál ve SPA sekci a v restauraci

  • Skutečně velmi tvrdé matrace, od časných ranních hodin (cca po 6h) hluk na pokoji (3.NP) způsobený provozem rehabilitace ve 4. NP, malý výběr TV kanálů

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 24.8.2020

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Ubytování,stravování dobré,procedury dle ordinace.

  • Jeden výtah,stále obsazený,zbytečně jezdí s lidma dolů,takže se čeká,až přijede dolů a bude místo-jen 6 osob.Ti co spěchají na procedúry jedou nejdříve dolů,pak teprve do 5 patra,kde je průchod do budovy 1 k procedúrám.Čekající dole zase se dostanou do výtahu někdy až na třetí pokus. Zastavil se čas,to málo hodin co bylo ,po 2 dnech ukazovalo stále 8.08.-až do odjezdu.V lázních se člověk řídí časem procedúr,starší lidi byli zmatení,neměli hodinky a chodili pozdě na procedúry,i díky výtahu.V jiných lázních byly hodiny všude-u vany s koupelí,v kabinkách po koupeli,na chodbách,v jídelně.. Změna procedury bez upozornění,jen náhodou jsme zjistili,že masáže na č.1 končí,že je je třeba u sestry změnit.Ne všem se dala masáž za masáž,máte smůlu,prohlásila sestra.Všude jinde se telefonicky případnou změnu člověk dozvěděl.Někteří,co to nevěděli a šli na původní čas,neměli nic. Jídlo bylo výborné,ale když objednáváte na celý týden,nepamatujete si to.V jídelně nebyl jídelníček na konkrétní den,nevěděli jsme,na co se těšit. Inhalace kyslíku půl hodiny.Lehátko s podnožkou,ale bylo třeba zjistit jak to funguje a sestra upozornila,že zpátky si to každý musí dát sám,nevěděli jsme jak,ono sedět s nohama dolů po tromboze půl hodiny není dobré,starší lidi ani neměli sílu dát zpět podnožku,i mladším se to moc nedařilo.

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše názory a připomínky. Jsme rádi za kladné hodnocení, ostatní se budeme snažit vyřešit dle našich možností co nejlépe.
Černá

Jiří Lejsek

jednotlivec, 16.7.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • personál,léčebné procedury,stravování.

  • velmi stísněné ubytování,hlavně v koupelně bez možnosti odložení věcí potřebných k denní hygieně a WC na které je obtížné se vůbec posadit.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 29.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • 1.Procedury, větší možnost osobního výběru procedůr v cenovém objemu balíčku samoplátce 2..Velmi dobrý výběr kvalitních jídel s výbornou obsluhou. 3.Ubytování APP s balkonama (560,561) si zasluhuje kompletní renovaci,současný stav neodpovídá ktegorii Superior. 4.Mám zájem o další pobyt jak v letošním tak v příštím roce (7 až 14 nocí); seniorský pobyt zprostředkovaný SPA.cz Lázně Luhačoivice.

  • - Oddělená jídelna pro samoplátce - Plavecký bazen a čistota. -

  • - Neyhovující výtah. -

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Pavel Holý

jednotlivec, 18.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Hodnotit poměr cena/kvalita je pro mne velice složité, protože do lázní jsem nejezdil a nemohu tak porovnávat. Dochvilnost a profesionální přístup personálu při procedurách velmi oceňuji.

  • Ochota personálu k zajištění odvozu z nádraží a na nádraží. Při příjezdu ochota a pomoc se zavazadly v objektu, který jsem neznal.

  • Televizní příjem.má nedostatek kanálů a polovina z nich špatný obraz.. Společenská místnost /bar/ ve večerních hodinách pro tolik hostů je velmi malá.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Jitka Hakličková

jednotlivec, 10.1.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Anonym

dospělý pár, 18.10.2011

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • S pobytem jsme byli vcelku spokojeni, až na stravování - myslím, že naprosto neodpovídalo 4* hotelu - malý výběr, studené a nechutné jídlo :-( Z tohoto důvodu již pravděpodobně daný hotel nenavštívíme.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste, velmi nás mrzí Vaše vyjádření týkající se stravování v našem hotelu. Ze statistik, které každoročně vyhodnocujeme, víme, že se stravováním je spokojeno 96 % hostů, ani spokojeno ani nespokojeno 3 % hostů a nespokojeno 0,8 % hostů (celkem 9 z celkového počtu 1123 vyplněných dotazníků). Navíc každý host může svou nespokojenost okamžitě konzultovat se šéfkuchařem nebo dietní sestrou a každému je nabídnuto i menu individuální, podle přání hosta. Od letošního roku jsme navíc přišli s novinkou, kdy každý host má k výběru i specialitu dne - dnes je to Králičí hřbet špikovaný slaninkou na lístcích zelených salátů podávaný s žitným chlebem, zítra např. Kachní prsa s pikantní omáčkou, redukcí z portského vína a divokou rýží. Výběr je vždy z 5 jídel, což odpovídá standardu LÁZEŇSKÉHO HOTELU kategorie 4*. Osobně mne velmi mrzí, že jste neměl odvahu Váš negativní názor vyjádřit při prvním jídle ihned po příjezdu, ale činíte tak až nyní, po odjezdu a anonymně.
Přesto Vám přeji vše dobré a za Vaše vyjádření děkuji.
Radim Masařík
marketing manager
[email protected]

Drahomíra Sedláčková

jednotlivec, 30.4.2019

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Poloha hotelu, vyhlídka na centrum Luhačovic a slunečné chodby, jídelna i pokoje. Příjemný a usměvavý personál na recepci i v jídelně. Kvalita stravování na vysoké úrovni.

  • Rozložení procedur po celém areálu.

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Vincent Hlavenka

dospělý pár, 28.9.2015

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
70 %
  • - velmi ochotný personál - umístění hotelu

  • - nemožnost objednat si na místě masáže mimo stanovených procedur - dlouhé čekání na inhalace

Personál
10
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Marcel Šmolík

dospělý pár, 30.7.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Celý pobyt byl pěkný. Komplikovaný byl tropickými teplotami. K tomu mám jednu připomínku: čtyřhvězdičkový hotel by měl mít na každém pokoji ledničku. V případě počasí, jaké panovalo, to byl problém. Jinak s komfortem pokojů jsem byl spokojen.

Personál
9
Služby
9
Čistota
7
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 14.7.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

ostatní, 8.8.2022

Vysočina

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Kateřina Krobotová

jednotlivec, 10.2.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Lázeňské území Luhačovic Chování personálu Kvalita procedur Vybavení pokoje

  • Krátká otvírací doba kavárny v budově Miramare I., v době, kdy stále pršelo....později bylo pro nemoc zavřeno....

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 7.10.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • stravování

  • nic podstatného

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Hana Říhová

dospělý pár, 24.6.2013

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Perfektní poloha hotelu v centru a klidné části lázní.

  • Při příjezdu několik hodin čekání na vstupní prohlídku a rozpis procedur. Následně procedury rozepsané po celý den, tak nebyla možnost delších vycházek nebo výletu. Po dotazu na recepci nám bylo sděleno, že přijelo 70 klientů, většina na pokladnu a nás pár samoplátců na rekreaci má smůlu. V jiných hotelech jsme již při příjezdu měli připravené rozpisy na recepci. Hotel je zaměřený spíš než na welnes na klienty pojišťoven.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7