+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice Recenzie

Hodnotenie hotela

91%
Vynikajúce

podľa 461 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    94%
  • Čistota

    94%
  • Vybavenie

    92%
  • Komfort

    88%
  • Pomer cena/kvalita

    86%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Anonym

jednotlivec, 24.4.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • 1) Za velmi neseriozní považuji skutečnost, že až při vstupní lékařské prohlídce jsme byli upozorněni na to, že se do (v balíčku uváděných a výslovně doporučovaných) 10 procedur finančně nevejdeme! Pobyt jsem objednávala začátkem února t.r., a do našeho nástupu k žádnému dalšímu zdražování energií nedošlo...Přijeli jsme posílit své zdraví, takže jsme doplatili po úpravě doporučovaných procedur 870,- Kč... 2) Při nástupu nám byla doporučena Pitná léčba sv. Josef - po celou dobu pobytu byl tento pramen mimo provoz...

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Anonym

jednotlivec, 11.4.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 4.4.2023

Zlínský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Pacnerová Kvetoslava

jednotlivec, 4.4.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Se službami a procedurami jsme byli spokojeni.Jidlo výborné. Personál v hotelu a jídelně příjemný. Určitě si někdy pobyt rádi zopakujeme

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Marie

jednotlivec, 27.3.2023

Čeština

  • Celkové hodnotenie
84 %
  • Byla jsem spokojená,výborná kuchyně.

  • Ach,ten výtah.Mám po operaci obou kolen a docházení do 5 poschodí bylo náročné.Hotel toto mohl zohlednit a poskytnout slevu za ubytování.Všechno ostatní bylo na dobré úrovni,chválím.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Anonym

starší pár, 27.3.2023

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Na Senior pobyty jezdíme od r. 2016. To proto, že jsme se službami, procedurami i ostatním velmi spokojeni.

  • - nárůst cen v Senior pobytu - nefungující výtah, především délka poruchy a možné opravy - odstranění ledniček z pokojů - ledničky patří do standartního vybavení pokojů

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Anonym

skupina priateľov, 27.3.2023

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Pobyt super... Byl tam klid, dobre procedury... Kvalitní jídlo i obsluha,

  • Vše ok

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 6.2.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Výborná kuchyně a čistota, příjemný personál.

  • Bazén teplota, jídelna hezky vybavena.

  • Na WC nedostatečné připevněna deska a to jsme měli apartmán. Zrovna celý týden nejel výtah byl v opravě bydleli jsme ve 4 patře. Ještě, že jsme zdatní důchodci a sportovně založení.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Marie Hándlová

jednotlivec, 6.2.2023

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
56 %
  • v hotelu přestal fungovat výtah. naše babička, která měla týdenní pobyt jako dárek má slabé srdce a problémy s kolenem. Personál v recepci na dotaz, zda je nějaká alternativa přístupu na pokoj : musela chodit několkrát za den "pěšky" po schodech do 5. patra, ubytovaná byla v druhé budově, v hlavní budově nefungoval výtah; dostala odpověď, že úže "odjet" a pŕijet v jiný termín. žádná ochota personálu něco řešit, alespoň dát na vědomí lidštější přístup. v pátek pátý den pobytu ji tak otelklo koleno, že nemohla téměř chodit, lázeňský pobyt se změnil na tabletkovou terapii, aby se mohla hýbat a chodit poshodech!

  • XXX

  • přístup personálu je neprofesionální, neochota řešit situaci, hotel byl skoro 2 měsíce uzavřen! personál mohl odpočívat, ale jejich arogance "že host obtěžuje s dotazem?" hotel múže mít 4 hvězdičky, ale personálu chybí "vedení Jak se chovat". smutné je, že reakce šla od seniorské pracovnice recepce, která určitě nebyla nová.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
2

Marie Martinátová

jednotlivec, 19.12.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Naše babička byla poprvé a byla nadšená

  • Vše

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

starší pár, 12.12.2022

Liberecký kraj

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Příjemní lidé, milé prostředí.

  • Vše, pohoda.

  • Obě jme chytily jakýsi virus, lížeme e z toho i teď doma.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Anna Kantorová

jednotlivec, 12.12.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnotenie
84 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6

Kaniová Margita

jednotlivec, 9.12.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 9.12.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
68 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
4

Pelikánová Vladimíra

jednotlivec, 6.12.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Ve Vašem hotelu jsem byla velice spokojená, zejména v možnosti zajištění přistýlky na víkend, milý peesonál obsluhy restaurace, recepce a úklidu.

  • Klidné prostředí, možnost využití bazénu a milý personál jeho obsluhy

  • Jelikož jsem byla samoplátce, pracuji jako zdravotní sestra, 30 let chodím na noční, má potřeba byla si co nejvíce odpočinout, zdály Se mi procedury dost hektické, nebo by měly na sebe lépe navazovat, alespoň u tĕch co si platí sami, přišla jsem tak o dvĕ, jednou, že jsem nestihla sama, při trochu dobré vůle by to však šlo, lůžko na terapii v pytli zůstalo volné,,,,,tak takhle ne paní Pelikánová, běžte si to nechat vyměnit, u sestry jsem také nepochopila, údajnĕ všechno plné...Možná by tento dotazník mĕl vyjít předem a zjistit potřeby pacienta, jeho zaměstnání, kolik vychoval dĕtí, jak je vychoval, jak fungují pro společnost....Druhou jsem ztratila pro nemoc terapeutka, peníze mi byly vráceny, ale masáž, která byla mou potřebou se nekonala...Tak to je tak všechno, jen, aby jste mĕli zpětnou vazbu, je to vše o komunikaci, máte pravdu, jsme jenom lidé, nikomu tím nechci ublížit, jenom napravit...

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 5.12.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Nemám co vytknout, naprostá spokojenost, už teď se těším na další nádherný pobyt

  • Čisté prostředí, příjemný personál,

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Jan Koubek

starší pár, 5.12.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Byli jsme s manželkou spokojeni jako vždy při naší návštěvě. (nebyli jsme u vás poprvé). Personál se choval na jedničku a vybavení bylo velmi dostačující. Čistota velmi dobrá, ale vždy je co zlepšovat. Komfort také velmi dobrý, až na malý sprchový kout. Venkovní vybavení neumím posoudit, protože z aktivit využíváme jen procházky a tam je to bezvadné.

  • Stravování je nadstandardní, personál bez chyb včetně uklízeček.

  • Problémový byl jenom sprchový kout, který byl na pokoji 203 velmi malý a osoby s menší pohyblivostí by měli problémy.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 5.12.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Ivana Malá

jednotlivec, 5.12.2022

Pardubický kraj

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Byla jsem maximálně spokojená

  • Všechno

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Marie Daňkova

skupina priateľov, 28.11.2022

Zlínský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Byli jsme velice spokojeni příští rok jedeme znovu?????

  • VŠECHNO

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10