+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice Recenzie

Hodnotenie hotela

91%
Vynikajúce

podľa 461 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    94%
  • Čistota

    94%
  • Vybavenie

    92%
  • Komfort

    88%
  • Pomer cena/kvalita

    86%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Anonym

starší pár, 11.10.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Dagmar SÍBROVÁ

jednotlivec, 10.10.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Stanislava Bočanová

jednotlivec, 10.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Velice příjemný pobyt, dokonce i počasí nám přálo, celková spokojenost.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Hana Radovnická

jednotlivec, 6.10.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Byli jsme velmi spokojeni a rádi doporučíme svým známým i jiným lidem děkujeme moc

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Petr sobotka

jednotlivec, 5.10.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Mé hodnocení je velice pozitivní. Vše výborné.

  • Jídlo super. Časování procedur bez čekání

  • Jediný nedostatek,který ale není snadné vyřešit je pouze jeden výtah.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Vasil Ondrejovič

starší pár, 27.9.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Moc se nám pobyt líbil, vše perfektní, můžu jen doporučit.

  • Pokoj s balkonem, strava vynikající - pochvala kuchaři, personál též v pohodě, prostě vše super.

  • Nevím o ničem.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Anonym

iná skupina, 26.9.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Co se týče hotelu všechno v pořádku rehabilitace výborný masáže výborný co se týče jídla tak to bylo horší byl oběd i večeře studené a to jsme chodili mezi prvními

  • Všechno

  • Studené obědy i večeře

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Zdenka Vávrová

starší pár, 19.9.2022

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • příjemná obsluha při stravě

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
6

Anonym

starší pár, 12.9.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • vše bylo perfektní!!!!!!!!

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 8.9.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Celkově hodnotím dobře. Na pokojích pouze špatné, staré, flekaté koberce, jinak vybavení pokojů dobré. Snídaňový raut by mohl být pestřejší, stále stejná jídla, zejména v teplé části. Občas špatné ovoce.

  • Procedury prima, jinak i jídlo a ubytování dobré.

  • koberce na pokojích, snídaňový raut

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Anonym

jednotlivec, 6.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • Procedury byly vypsány dříve než nás prohlédl lékař.

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6

František Vašíček

starší pár, 5.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • strava vynikající

  • chyběl sprchvý kout

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Marie Švidrnochová

starší pár, 31.8.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Strávili jsme v Miramare jeden týden a byl to luxus od začátku do konce. Počínaje ubytováním, přes stravování, procedury, bazén a k tomu krásná poloha hotelu, výchozí bod k procházkám po Luhačovicích do všech směrů. A ten klid!! Děkujeme za krásnou dovolenou. Snad zas někdy příště! Doporučují vřele - Mira a Mare Bítov :-)

  • vše

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Petr Příbramský

starší pár, 24.8.2022

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnotenie
84 %
  • kvalitní dobré jídlo, ochotný personál

  • velké horko na pokoji, chyběli žaluzie, závěs nestačil, slunce svítilo do 12h do pokoje, od 7-15h každodenní hluk u dveří od čekajících pacientů na procedůry,často více jak 10 lidí, často chodící uklizečka do své místnosti,umístěné naproti našeho pokoje, hned vedle na chodbě další procedůry a další čekající lidé a ještě lidé v minibaru umístěného vedle našeho pokoje. často byl problém i dostat se k dveřím pokoje. Zdravotní opatření nedostatečné.Během pobytu jsem dostal covida a byl nucen i s manželkou v pátek 19.8. dopoledne hotel opustit. Od úřadující hotel.lékařky jsem se po vyšetření dověděl,že včera byla také jedna pacientka pozitivní. Nevyčerpané procedůry a jídlo mi vrátí na účet. Od hotelu jsem se dověděl, že se láz.hosté odmítají testovat a pozitivní odmítají okamžitě ukončit pobyt. Oba s manželkou jsme 3x očkovaní a úspěšně více jak 2roky odolávali covidu. Do lázní si jedeme trochu vylepšit zdravotní stav a odpočinout a nakonec si svůj zdravotní stav nejenom zhoršíme, ale i předčasně ukončíme. Od pondělí 22.8. je i manželka pozitivní. Vzhledem k tomu, že loni jsme na vlastní žádost pro špatné hygien.a ubytovací podmínky předčasně ukončili v polovině pobyt v jiném luhačovickém hotelu, uvažujeme pro příště změnit lázně.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den, klient napsal přímo na hotel, odpovídali jsme mu na stížnosti individuálně.
J.Černá

Marie Osičková

starší pár, 22.8.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Hodně nám chyběla klimatizace na pokojích. A hodně nám vadilo, že po celý týden do pokojů lítali sršni

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Šťastná Milada

starší pár, 22.8.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Pobyt v hotelu Miramare jsme si užili, personál hotelu, personál na procedurách i obsluha v restauraci byla vynikající, jídlo velmi chutné a rozmanité, děkujeme všem za skvělou atmosféru. Poukaz jsme dostali od dcery k 50-tému výročí svatby, byli jsme moc spokojeni.

  • Nelíbilo se nám, že v okolí hotelu, na pěší zóně byly odhozené nedopalky cigaret, přitom jsou všude odpadkové koše.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Václav Marek

starší pár, 16.8.2022

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Perfektní servis, výborná kuchyně, skvělé služby lázeňského personálu.

  • nedostatečná kapacita výtahu, především v době podávání jídel.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 15.8.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Byli jsme velmi spokojeni.

  • Trochu jsme měli problém s tvrdými matracemi.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Alois Opavsky

starší pár, 15.8.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Anonym

iná skupina, 8.8.2022

Vysočina

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6