+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice Отзывы

рейтинг отеля

91%
идеальный

453 отзыв

How do we collect reviews?

  • Персонал

    94%
  • Чистота

    94%
  • Оборудование

    92%
  • Комфорт

    88%
  • Соотношение цена / качество

    86%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Ota Kukla

одинокий путешественник, 27.9.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
10 %
  • Líbilo se mi vše.

Персонал
1
Services
1
Чистота
1
Комфорт
1
Value/money
1

Zita Magyarová

одинокий путешественник, 27.8.2012

Čeština

  • Общий рейтинг
26 %
  • Personal restaurace je moc fajn:)

  • Nedoporucuji hotel mladim lidem, ani rodinam.

Персонал
2
Services
2
Чистота
6
Комфорт
2
Value/money
1

Zábranská Jiřina

одинокий путешественник, 19.11.2023

Moravskoslezský kraj

  • Общий рейтинг
40 %
  • Tento hotel navštěvují naši rodiče ženy mého syna a jsou vždy spokojeni. Během mého pobytu došlo k nepříjemné situaci, kterou otel vyřešil až po urgenci k mé spokojenosti. Nevím zdali za mne doporučit tento hotel, ale nehody se stávají. Příště hotel navštívím a věřím že budu moci dát lepší hodnocení.

Персонал
2
Services
6
Чистота
2
Комфорт
6
Value/money
4

Anonym

одинокий путешественник, 12.10.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
48 %
  • Líbil se mi komplex lázní, část personálu, prostředí jídelny

  • Zastaralý, nedostačující výtah, od procedur jsem čekala víc, jídlo bych zlepšila, u bazénu v hotelu chybí lehátka(málo místa), sociálka na pokoji nevhodná prostorově-zvláště pro starší klienty

Персонал
4
Services
4
Чистота
6
Комфорт
4
Value/money
6

David

Пожилые пары, 15.8.2020

Česká republika

  • Общий рейтинг
50 %
  • Ubytováni na jednu noc. Ráno v 7:30 si drze do pokoje vlezla uklízečka že jde vysypávat koš. Já spal a přítelkyně nahá v koupelně. Přes opakované hlasité doporučení ať opustí pokoj pořád vyřvávala, že to musí uklidit, že má čtyři budovy atd. V 10:00 jsme měli vyklízet pokoj !!!!. To člověk žasne. Komunikace recepce - personál žádná. Jen tupě každé ráno vynést koš. Asi ještě zdravotnický socialismus. Recepční při příjezdu taky velice příjemná. Je to hnus chodit do práce. A za toto vše 1200,- os/noc. Ubytovna v hodnotě max. 400,- Kč.

Персонал
4
Services
0
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
4
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice ответил на этот отзыв.
Dobrý den pane Sanetrníku,
děkujeme za Váš názor, mrzí nás přístup našich pracovníků, který byl neprofesionální, a omlouváme se za něj. Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala.
Černá

Julie

одинокий путешественник, 27.8.2023

Čeština

  • Общий рейтинг
56 %
  • výborná kuchyň

  • poruchový výtah, neodborná péče při koupelích, chybí klimatizace na pokojích

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
4
Value/money
6

Marie Hándlová

одинокий путешественник, 6.2.2023

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
56 %
  • v hotelu přestal fungovat výtah. naše babička, která měla týdenní pobyt jako dárek má slabé srdce a problémy s kolenem. Personál v recepci na dotaz, zda je nějaká alternativa přístupu na pokoj : musela chodit několkrát za den "pěšky" po schodech do 5. patra, ubytovaná byla v druhé budově, v hlavní budově nefungoval výtah; dostala odpověď, že úže "odjet" a pŕijet v jiný termín. žádná ochota personálu něco řešit, alespoň dát na vědomí lidštější přístup. v pátek pátý den pobytu ji tak otelklo koleno, že nemohla téměř chodit, lázeňský pobyt se změnil na tabletkovou terapii, aby se mohla hýbat a chodit poshodech!

  • XXX

  • přístup personálu je neprofesionální, neochota řešit situaci, hotel byl skoro 2 měsíce uzavřen! personál mohl odpočívat, ale jejich arogance "že host obtěžuje s dotazem?" hotel múže mít 4 hvězdičky, ale personálu chybí "vedení Jak se chovat". smutné je, že reakce šla od seniorské pracovnice recepce, která určitě nebyla nová.

Персонал
6
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
2

Weidenhoffer viktor

Пожилые пары, 8.2.2022

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
56 %
  • za nas, poprve a naposled

  • slusne jidlo,velmi ochotny a prijemny personal,ktery zehli to co jini zanedbali

  • nefungoval dobre internet/dozvedel jsem se,ze prece vsichni maji svoje data/bazen otevren jen do 15.00 namisto19.00dva dny z pobytu zavren bazen uplne.,extra placene parkovani/70kc/den/

Персонал
10
Services
4
Чистота
6
Комфорт
4
Value/money
4
Lázeňský hotel MIRAMARE Luhačovice ответил на этот отзыв.
Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste u nás nebyli spokojeni. Bohužel v době Vašeho pobytu jsme řešili havárii v bazénu, se kterou nikdo nepočítal a dopředu nemohl ovlivnit. Snažili jsme se bazén zprovoznit co nejdříve.
Děkujeme za pochopení
Černá

Eduard Mocek

Пожилые пары, 14.9.2017

Moravskoslezský kraj

  • Общий рейтинг
56 %
  • výborná strava umístění hotelu v areálu lázní výborné relax v bazénu

  • vybavenost pokoje mizerná-chybí pohodlná křesla k televizi zastaralá a špinavá skládací pohovka na pokoji špinavý, izolepou polepený ovladač Tv

Персонал
8
Services
7
Чистота
7
Комфорт
1
Value/money
5

Anonym

Другая группа, 8.10.2012

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
56 %

(without text rating)

Персонал
7
Services
6
Чистота
5
Комфорт
5
Value/money
5

Anonym

одинокий путешественник, 6.6.2020

Čeština

  • Общий рейтинг
60 %
  • Bazén uzavřen, nebylo to předem hlášeno, účtovaná plná cena.

Персонал
0
Services
0
Чистота
10
Комфорт
4
Value/money
4

Taťjana Sznapková

Другая группа, 1.4.2013

Moravskoslezský kraj

  • Общий рейтинг
60 %
  • Přístup lékařky při přijímací prohlídce. Profesionální a lidský přístup maserky p.Ivy z Miramare 1.

  • Strohost některého lázeňského personálu při procedurách.Studená voda při koupelích a hlavně v bazénu-neodpovídala stupňum psaných a určených.Dále pak jídlo bylo velice chutné avšak bylo málo teplé -museli jsme požadovat ohřetí jídla.Uklidová služba se neohlížela zda je klient na pokoji a nevadilo ji vyrušit ho i na toaletě.

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6

Josef Žingor

Пожилые пары, 12.9.2017

Olomoucký kraj

  • Общий рейтинг
62 %
  • Byli jsme spíše nespokojeni, hlavně kvůli ubytování. Měli jsme pokoj č. 646, ten menší, se skoseným stropem, tím pádem malá kubatura vzduchu, který byl v době spánku brzy vydýchaný a museli jsme spát pouze při otevřeném okně. Ve skříni nebyly žádné přihrádky na osobní věci, které jsme museli rozložit na trčícím trámu. V pokoji chyběla jakákoliv přihrádka, nebyla tam ani obyčejná stolička, TV či rádio chybělo také. V koupelně chyběla také jakákoliv polička třeba na hygienické potřeby nebo věci na převlečení, nebylo možné si sednout při převlékání (nebylo na co, pouze na víko WC), u vysoké vany chyběl nějaký stupínek pro snadnější vstup do vany a u toho madlo, v obývacím pokoji byl omezený počet TV programů (např. ČT4 sport naladil údržbář až půl hodiny před kvalifikačním zápasem, TV Barandov - beseda s presidentem chyběl úplně, zbytečně moc programů německých),

  • Strava klid čistota přívětivý personál masáže inhalace CO2 lázeň okolí

  • ubytování v příliš malém pokoji nevybavený pokoj - stoličky, přihrádky malá kubatura vzduchu v pokoji nevybavená koupelna - stolička, přihrádky, stupínek a madlo u vany TV na pokoji ani české základní TV programy rádio na pokoji

Персонал
7
Services
7
Чистота
10
Комфорт
4
Value/money
3

Svatoslava Kalábová

Группы друзей, 3.6.2013

Olomoucký kraj

  • Общий рейтинг
62 %
  • průměrná kvalita služeb, vztahující se spíše k chování personálu, zavádějící informace na internetových stránkách

  • prostředí,

  • přístup personálu ke klientům- navozuje spíše pocit tovární výroby než respekt k individuálním potřebám hostů

Персонал
5
Services
5
Чистота
8
Комфорт
7
Value/money
6

Vladimír Kabrna Ing.

Пожилые пары, 5.3.2013

Čeština

  • Общий рейтинг
62 %
  • Léčebné procedury byly v termínu a dobře provedeny, terapeutky i terapeuti byli velmi ochotní a vstřícní .

  • Vadilo nám rozdělení jídelen na obyčejnou a výběrovou - měli jsme být včas upozornění, volili bychom třeba dražší variantu, při hrazeném pobytu bychom očekávali vyšší úroveň jídla. Dále jsme si mylně mysleli, že máme volný vstup do relax centra, špatně a neúplně napsaná informace. Hotelový personál zásadně nezdravil, dokonce jednou pochyboval, že v Miramare bydlíme, není divu, když nás ignorovali.

Персонал
5
Services
6
Чистота
7
Комфорт
6
Value/money
7

Jana Kubová

одинокий путешественник, 26.6.2023

Jihočeský kraj

  • Общий рейтинг
64 %

(without text rating)

Персонал
4
Services
8
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 28.5.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
64 %
  • Kategorie superior neodpovida realite. Staricka televize s malou obrazovkou a tak spatnym obrazem, ze neslo na tv koukat. Stara spracha a velmi omezeny prostor jak v koupelne tak v pokoji. Za hezkeho pocasi lze byt venku, za horsiho pocasi uz je nedostatek kprostoru citelny. Na pokoji byla jen tvrda zidle, zadne kresilko. Hotel je vsak celkove cisty, jak na pokojich tak ve spolecnych prostorach. Personal mily a vstricny. Kavarna je mala a opravdu zastarala. Celkove prijemny pobyt, az na ten minipokojik....

  • Prijemna klidna lazenska atmosfera, temer retro. Mily personal. Chutna jidla tradicni ceske kuchyne.

  • Nove komfortni pokoje se prodavaji za stejnou cenu jako stare nerekonstruovane a hlavne miniaturni. Az na salaty nebyla temer zelenina, tedy tepla zelenina, pestra a chutne pripravena je v hotelu tabu. Celkove jidlo neobsahovalo prvky moderni stravy.

Персонал
8
Services
7
Чистота
7
Комфорт
5
Value/money
5

Zdeněk Kolomazník

Пожилые пары, 4.1.2016

Hodonín, ČR

  • Общий рейтинг
64 %
  • Klady: - ochotný a příjemný personál - dobře přístupné parkování - léčebné procedury přímo v hotelu Zápory: - v plaveckém bazénu na Miramare II špína nad vodní kladinou na kachličkách kolem dokola - při plavání bylo cítit plíseň - nedobře nastavená teplota infra sauny (téměř chladno) - v pokoji č. 417 na Miramare I: pokoj je velmi malý, plíseň ve sprše a na rámech plastových oken, nízká záchodová mísa a umyvadlo - kvalita pokrmů podávaných k večeři nebyla dobrá, pokrmy navíc byly podávány málo teplé - omezený přístup k internetu v budově Miramare I

Персонал
10
Services
7
Чистота
5
Комфорт
5
Value/money
5

Evgeny Kashitsyn

одинокий путешественник, 13.7.2020

Čeština

  • Общий рейтинг
66 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
6
Чистота
5
Комфорт
7
Value/money
7

Hana Rajchlová

одинокий путешественник, 12.12.2016

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
66 %
  • Velice kladný přístup personálu, vždy s úsměvem a ochotou

  • Snídaňový bufet každý den stejný, večeře-předkkrmy rovněž

Персонал
7
Services
7
Чистота
7
Комфорт
7
Value/money
5